Про збільшений обсяг послуг та інші оновлення в деяких тарифах і послугах

06.12.2024

Мобільний зв'язок відіграє життєво важливу роль у складних умовах повномасштабної війни, в яких наша країна та її громадяни живуть уже майже три роки. Київстар відповідально виконує свою місію — забезпечувати людей зв'язком і надавати їм доступ до правдивої та актуальної інформації онлайн.

Щоб запропонувати нашим абонентам ще більше можливостей для спілкування з рідними, а також і далі збільшувати інвестиції в енергостійкість мережі та розбудовувати нові базові станції по всій країні, з 20 грудня 2024 року ми оновлюємо наповнення й умови обслуговування для деяких тарифів передплати, з 19 грудня 2024 року — двох тарифів Все разом та тарифу Домашнього Інтернету, а з 1 січня 2025 року — деяких тарифів для бізнес-клієнтів.

В оновлених тарифах ми запропонуємо абонентам більше послуг: додаткові гігабайти мобільного інтернету, хвилини для дзвінків на інші мережі, можливість підключати додаткові Суперсили Безлім, а для абонентів Домашнього Інтернету — користуватися гігабітною швидкістю.

Водночас для бізнес-клієнтів деякі тарифи змінять свою назву і наповнення. При цьому для корпоративних абонентів стають доступними Суперсили Безлім: інтернет, дзвінки та SMS. Також у більшості тарифів клієнти зможуть підключити Персональний інтернет.

Ми проінформуємо абонентів, у чиїх тарифах відбудуться зміни, щонайменше за 7 днів через SMS із деталями про нові умови й актуальну вартість, а координаторів — через e-mail.

Ви можете дізнатися більше про оновлення за безоплатним номером 477*9 або у Мій Київстар.

Якщо вам не підійде пропозиція компанії, ви зможете підібрати собі інший тариф, що більше відповідає вашим потребам, у Мій Київстар або на нашому сайті. Бізнес-клієнти зможуть вибрати інший тариф, звернувшись до персонального менеджера або на вебплатформі чи в додатку Мій Київстар.