Рік роботи Київстар в умовах війни

16.02.2023

Від початку повномасштабної війни Київстар акцентує на підтримці колективу та створенні умов для безпечної та ефективної роботи.

«Досвід минулого року складний і унікальний. Попри те, що доводилось оперативно реагувати на різні виклики, в 2022 ми маємо рекордно високий рівень залученості колективу – 86%», – говорить Оксана Олійник, директорка з управління персоналом та розвитку організації Київстар.

Торік роботодавець зосередився на таких задачах: безпека, комунікації, психоемоційна підтримка, матеріальна підтримка. Програми психоемоційної підтримки були розраховані не лише на співробітників, але й на їхніх рідних. У 2023 році телеком-оператор розширює напрямок, корпоративні психологи будуть працювати також із ветеранами та їхніми рідними.

За результатами щорічного опитування* більшість співробітників відзначили, що вони задоволені діяльністю компанії в умовах повномасштабної війни за всіма аспектам. Особливо київстарівці вдячні за турботу, підтримку, регулярні та змістовні внутрішні комунікації.

Окремо люди відзначають вагомість підтримки, яку компанія надає армії та країні. Потужних обертів набрало волонтерство. Лише в межах корпоративних програм на підтримку армії, постраждалих від війни українців та соціально-вразливих категорій людей співробітники зібрали 1,4 мільйона гривень. Також київстарівці активні у власних волонтерських ініціативах та через групу на Workplace «Допомогти просто».

Співробітники високо оцінюють рівень культури доброчесності, етики та комплаєнс у компанії. Згідно із щорічним опитуванням співробітників, проведеним у грудні 2022 року, 98% опитаних вважають, що працюють в атмосфері довіри та взаємної поваги в компанії, а також розділяють цінності компанії. Крім того, 96% співробітників у процесі щоденної роботи спостерігають, як цінності компаніі реалізуються. Також позитивно оцінюють ефективність програми з комплаєнс та етики 98% співробітників.

Співробітники готові рекомендувати компанію як роботодавця. Фактори, які відзначили працівники: можливість професійного розвитку; ефективна взаємодія в команді; дотримання балансу роботи та особистого життя.

У 2023 році роботодавець продовжить реалізувати програми з підтримки та мотивації колективу. Основними задачами є:

  • розвиток лідерів, що особливо важливо в кризові часи;
  • культурна трансформація;
  • гнучка організація - покращення клієнтського досвіду працівників через автоматизацію та диджиталізацію процесів. *Дослідження проводила компанія E&Y

Довідка про Київстар

Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2022 року обслуговував 24,4 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку й інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, Cloud solutions, сервиси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар активно допомагає абонентам, суспільству і країні долати складнощі воєнного часу. За 2022 рік компанія перерахувала благодійним фондам 130 млн грн допомоги на гуманітарні потреби суспільства і надала абонентам безкоштовних послуг і бонусів у сумі еквівалентній 577 млн грн. Київстар підтримав ініціативу Президента України по залученню коштів на відбудову України і виділив 300 млн грн на відновлення цифрової інфраструктури. Також компанія власним коштом підключає до швидкісного інтернету бомбосховища і модульні будинки для переселенців. Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net