Робимо все, щоб відновити наші сервіси після хакерської атаки

19.12.2023

Чому не працював Київстар?

12.12.23 мережа Київстар стала мішенню потужної хакерської атаки. Це спричинило технічний збій, у результаті якого не працював мобільний зв‘язок та інтернет. Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій були залучені представники правоохоронних органів та спеціальних державних служб.

Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відновити всі послуги.

Чи отримали хакери доступ до персональних даних?

Як ми повідомляли раніше, абонентська інформація та персональні дані — не скомпрометовані. Вони у безпеці, і системи, у яких ці дані зберігаються, — не постраждали від хакерської атаки. Інформація на скріншотах з телеграм каналів — це навмання зібрані технологічні дані. Хочемо підкреслити, що вони не містять персональних даних наших абонентів.

Як отримати компенсацію від Київстар?

Компенсацію ми нарахуємо автоматично після повного відновлення мережі — всі деталі розкажемо тут, у додатку Мій Київстар або у соцмережах Instagram чи Facebook.

Важливо: зараз у різних месенджерах активізувалися шахраї, тому ми просимо вас довіряти тільки офіційній інформації. Новини про компенсацію надходитимуть виключно з наших офіційних сторінок.

Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та персональними даними з незнайомими особами — ця інформація може потрапити до шахраїв. Також наголошуємо: працівники Київстар ніколи не питають одноразові коди доступу в додаток Мій Київстар та будь-яких інших додатків чи сервісів, які ви отримуєте в SMS.

Які сервіси вже працюють?

  • Мобільний інтернет в метро Києва та Харкова
  • 99% базових станцій
  • Послуги зв`язку та мобільного інтернету
  • SMS, міжнародний голосовий роумінг
  • Наші брендові магазини

Також, ми продовжуємо:

  • Покращувати роботу Домашнього Інтернету
  • Знімати обмеження у швидкості мобільного інтернету
  • Працювати над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу

Що з сервісами на сайті?

Сайт ще відновлюється, тому ці сервіси тимчасово недоступні:

  • Пропозиції в розділі Акції
  • Пропозиції Ідеального роумінгу
  • Розділ Магазини
  • Перехід на Інтернет-магазин

Також можуть бути проблеми з авторизацією та відображенням деяких сторінок. Ми працюємо, щоб якнайшвидше все відновити.

Що з сервісами в додатку Мій Київстар?

Додаток ще відновлюється. Зараз є змога:

  • Перевірити стан рахунку та залишки
  • Перевірити підключений тариф і змінити його (проте можуть відображатися не всі тарифи)
  • Поповнитися
  • Підключити послуги
  • Подивитися історію витрат і поповнень за останні два місяці
  • Перемикатися між номерами у профілі
  • Грати у Плутанку і Словознавця

Також ще працюємо над відновленням:

  • Персональних пропозицій
  • Гри Оце від серця
  • Можливості перейти на eSIM
  • Переходу на контракт
  • Підключення Домашнього Інтернету та зміни адреси у профілі

Ми неймовірно вдячні вам за підтримку! Продовжуємо невтомно працювати, щоб Україна була на зв'язку.