Політика справедливого користування послугами мобільного зв’язку

У рамках «Політики справедливого користування послугами» Київстар забезпечує право абонентів користуватися якісними послугами мобільного зв'язку; докладає зусиль, щоб захистити клієнтів від випадків SMS-спаму, шахрайства, зловживання послугою вихідних міжнародних дзвінків через втручання в процес маршрутизації трафіку та інші дії, котрі погіршують якість голосових послуг для абонентів Київстар.

Умови дії політики

Щодо користування послугами у роумінгу

Щодо відправки текстових повідомлень

Щодо вихідних міжнародних дзвінків

Щодо користування послугами у роумінгу

Київстар працює над тим, щоб надавати абонентам однакові послуги в Україні та "Роумінг як вдома" в країнах Європейського Союзу (ЄС). Це поступова інтеграція, що потребує врахування економічних умов наших закордонних операторів-партнерів. На цей момент не всі партнери надають економічні умови, що дозволяють забезпечити безлімітні дзвінки всередині мережі Київстар та вхідні у країнах Роумінг як вдома. Також на надання обсягу послуг у роумінгу впливає той фактор, що частина абонентів, близько 5%, використовують за кордоном дуже велику кількість голосових послуг — понад 1000 хвилин на місяць.

З огляду на це, до абонентів, що користуються послугами Київстар у країнах "Роумінг як вдома" буде застосовуватися "Політика справедливого користування послугами", яка полягає у встановленні обмеження на здійснення вихідних дзвінків на номери мережі Київстар, а також отримання будь-яких вхідних дзвінків у обсязі 1000 хвилин на місяць/4 тижні (залежно від тарифного циклу). У випадку застосування обмежень згідно з умовами Політики, тарифікація вхідних дзвінків та вихідних на номери Київстар буде здійснюватися згідно з умовами тарифу абонента з відповідним попередженням.

Дані умови працюють в країнах "Роумінг як вдома" (реєстрація номера в мережі закордонного оператора-партнера) та не поширюються на умови користування номером на території покриття Київстар.

Команда Київстар працює над поступовим збільшенням цього обсягу досягаючи нових угод з Європейськими партнерами. Поступово Політика буде повністю адаптована до вимог ВИКОНАВЧОГО РЕГЛАМЕНТУ КОМІСІЇ (ЄС) 2016/2286, що діє в межах ЄС, відповідно до термінів завершення проєкту об’єднання роумінгового простору ЄС та України.

Щодо відправки текстових повідомлень

Щоб захистити абонентів від SMS Спаму, компанія вимагає від споживачів додержання «Політики справедливого користування послугою відправки текстових повідомлень (SMS)»: послуга SMS може бути обмежена для абонентів, які використовують абонентські номери для відправки SMS Спаму (включаючи SMS-повідомлення в комерційних цілях з метою рекламування будь-яких товарів чи послуг) та/або повідомлень, що мають ознаки зловмисних викликів та/або надсилаються в шахрайських цілях.

Для тих, хто бажає відправляти SMS комерційного характеру своїм клієнтам, партнерам чи співробітникам, Київстар пропонує скористатися послугою SMS-розсилки, надсилаючи текстові повідомлення з альфанумеричних імен з метою:

  • інформування про акції, індивідуальні знижки, спеціальні пропозиції;
  • надсилання новин, анонсів заходів, запрошень;
  • надсилання звітів про виконання замовлень, бронювань, реєстрацій;
  • привітання зі святами, особливими подіями тощо.

Наші абоненти, які користуються послугою відправки текстових повідомлень (SMS) з метою спілкування з рідними та друзями, не відчують жодних змін.

SMS Спам — це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) абонента умисно та/або масово надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве обладнання, крім повідомлень оператора, провайдера щодо надання телекомунікаційних послуг або органів державної влади у випадках, передбачених законодавством, а також надсилання повідомлень про проведення акцій, розіграшів, конкурсів, надання послуг, продуктів, товарів, які не замовлялися, повідомлень із пропозиціями щодо поповнення особового рахунка, що надходять не від оператора, які неможливо зупинити і якими завдається моральна та/або матеріальна шкода споживачеві та/або операторові, провайдерові.

Щодо вихідних міжнародних дзвінків

Компанія лишає за собою право тимчасово призупинити або остаточно припинити доступ до телекомунікаційних послуг в цілому або частково (у сфері міжнародного зв'язку) в разі виявлення Компанією або уповноваженими державними органами порушень правил у сфері міжнародного зв'язку або зловживань послугами міжнародного зв’язку у вигляді, але не обмежуючись:

  • використання з комерційною метою замовлених телекомунікаційних послуг з використанням абонентського номера;
  • порушення правил маршрутизації трафіку міжнародних дзвінків;
  • будь-які дії з замовленими телекомунікаційними послугами в телекомунікаційній мережі оператора, які тягнуть за собою фінансові втрати Компанії, порушення схем маршрутизації трафіку, погіршення якості послуг, що надаються, скарги Абонентів.