Київстар спільно з агенцією SHOTS презентує короткометражний фільм «Молодість»

16.03.2021

Незвичайна подорож головного героя нового рекламного ролика Київстар про 4G отримала продовження — повноцінну короткометражну стрічку «Молодість», що вже доступна для перегляду на YouTube-каналі за посиланням.

Короткий метр розповідає історію героя поважного віку, який вирушає до Києва для здійснення своєї мрії, участі у танцювальному конкурсі. Але це подорож, в першу чергу, в пошуках самого себе, аби повернутися до своєї більш щасливої версії.

Творці стрічки разом з Київстар демонструють, що мобільний інтернет це не лише «лайки» в соцмережах або сотні переглянутих відео, а насамперед можливість для самореалізації кожної людини. Незалежно від того, де вони живуть, скільки їм років або наскільки сміливі їх мрії.

«Створення повноцінних художніх творів стало невід’ємною складовою маркетингових комунікацій Київстар. Ми створюємо не просто рекламу, а історії, у які закохуємо глядачів. Це може бути музичний кліп, як у випадку с Сергієм Бабкіним, або серіал для Tik-Tok, який зібрав сотні тисяч переглядів та чудові відгуки молоді. І ми сподіваємося, що історія в новій короткометражці залишить свій слід в серцях глядачів» — Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій Київстар.

Створення стрічки відбувалося за участі креативної агенції SHOTS та Family Production. Режисером став литовський кінематографіст Ігнас Йонінас, а головного героя грає Ігор Цішкевич. Саундтреком фільму та рекламного ролика стала пісня «Київські Вулиці» від Postman.

«Справжня вдача, коли вдається зробити з реклами мистецтво, щоб не треба було вмовляти і нав’язувати людям те, що ти робиш. Здається, цей проєкт — саме той випадок. Звісно, над ним працювало дуже багато талановитих людей, ми в SHOTS щасливі, що змогли стати іскрою, з якої ця ватра розгорілася» — Ганна Ємельянова, артдиректорка SHOTS.

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 87% населення України живе і працює у зоні дії мережі LTE Київстар. Крім того, компанія є лідером ринку фіксованого інтернету, а також провайдером конвергентних послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, ТБ).Також Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API, яка дає можливість розробникам використовувати аналітичні дані оператора для власних цифрових продуктів.

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 23 роки працює в Україні, і визнаний експертами як найдорожчий національний бренд, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net