NO_DATA
Запасна SIM-карта
Отримайте ще одну SIM-карту з вашим номером телефону та активуйте її в будь-який момент, якщо втратите основну.
Як отримати
Є декілька способів:
- Зверніться до найближчого магазину Київстар. Обов’язково візьміть з собою паспорт громадянина України (для фізичних осіб) або код ОКПО (для корпоративних абонентів)
- Замовте адресну доставку запасної SIM-карти кур’єром, якщо перебуваєте в межах Києва, Дніпра, Львова, Одеси, Харкова, Чернігова, Черкас, Чернівців, Миколаєва, Херсона, Запоріжжя, Полтави чи Івано-Франківська і маєте на рахунку 80 грн або стільки ж залишку кредитного ліміту
Як активувати
- Якщо ви контрактний абонент — зателефонуйте за номером 0 800 300 466
- Якщо ви корпоративний абонент — через Мій Київстар
Після активації запасної стара SIM-карта автоматично відключається. Тоді ви можете замовити ще одну запасну SIM-карту.
Скільки це коштує
- Запасна SIM-карта — 30 грн
- Активація — без додаткової плати
NO_DATA
Будь-де і будь-коли на території України й у роумінгу.
Усі підключені послуги будуть збережені, окрім адресної книги та SMS. Відновити їх із втраченої чи пошкодженої SIM-карти неможливо. Тому ми рекомендуємо заздалегідь зберегти всі контакти з основної SIM на запасну до її активації або синхронувати їх з акаунтом у Google чи iCloud.
Зараз абоненти передплаченого зв’язку можуть скористатись тільки Smart SIM. Але якщо ви отримали запасну SIM-карту раніше, то можете активувати її на загальних умовах.
У фізичних осіб за одним номером може бути закріплена лише одна запасна SIM-карта.
Координатори корпоративних абонентів можуть оформити необмежену кількість запасних SIM-карток за кодом ОКПО.
Впродовж трьох років з моменту замовлення.
Причин може бути декілька:
- пройшло 3 роки з моменту замовлення запасної SIM-карти
- ви замовили нову запасну SIM-карту
- ви замінили основну SIM-карту і відмовилися від запасної
- ваш номер телефону був відключений
- відбулась перереєстрація вашого контракту
- ви перейшли на іншу форму обслуговування (з передплати на контракт і навпаки)