Послуга

Додатковий номер

Не хочете засвічувати свій номер мобільного онлайн, у дзвінках та SMS? Можна підключити додатковий номер для вашої SIM.

Як підключити

За запитом *100*33*2#

Щойно послуга підключиться, ви отримаєте SMS із додатковим номером.

Будь ласка, зверніть увагу. Можливість підключити та керувати послугою через Мій Київстар тимчасово недоступна.

Як користуватися

  • Щоб з додаткового номера зателефонувати чи надіслати SMS, перед номером абонента наберіть 818

Наприклад, 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента

  • Щоб на додатковий номер телефонувати чи надсилати SMS — жодних додаткових кодів вводити не треба. Проте на екрані мобільного бачитимете номер абонента у форматі 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента.

Скільки це коштує

Для тарифів Київстар 4G Business Premium, Київстар 4G Business VIP, Smart Business +, Smart Premium послуга безоплатна.

  • Для інших контрактних тарифів — 50 грн/міс
  • Заміна номера — 50 грн
  • Ексклюзивний номер — від 50 грн

Найчастіше запитують

Послуга доступна для підключення всім абонентам Київстар.

Для одного основного номера можна підключити лише один додатковий номер.

  • Вперше плата 50 грн зніметься відразу при підключенні, а далі — щомісяця 1-го числа.
  • Якщо в день планової оплати на рахунку буде недостатньо коштів, спроби повторюватимуться кожну добу з 00:00 до 03:00.
  • Якщо протягом дня ви поповнили рахунок на достатню суму, оплата зніметься автоматично після поповнення.

Дзвінки та повідомлення оплачуються за умовами вашого тарифу з основного або бонусного рахунку.

  • Щоби призупинити дію послуги, наберіть 477*76 чи надішліть запит *100*33*4#.
  • Щоби відключити послугу, наберіть 477*76 чи надішліть запит *100*33*6#.

Платити за це додатково не потрібно.

Не більше трьох разів протягом 30 днів із моменту підключення або останньої зміни.

Кожна зміна номера коштує 25 грн.

Якщо ви вибрали ексклюзивний додатковий номер, до ціни заміни додається вартість підключення такого номера.

Так, можна налаштувати графік у системі Мій Київстар і користуватися номером у певні дні та час, коли вам зручно.

Коли додатковий номер відключено за розкладом, виклики на нього надходити не будуть, проте ви зможете телефонувати й надсилати повідомлення.

Ні. У цілях безпеки, якщо ви відключите послугу Додатковий номер, то відновити той самий номер після нового підключення буде неможливо.

Так.

  • Якщо ви перейшли на Київстар від іншого оператора та зберегли свій номер, ви не зможете надсилати та отримувати повідомлення на додатковий номер.
  • З додаткового номера не можна телефонувати та надсилати повідомлення на короткі номери закордонних операторів, але вхідні дзвінки та SMS з них отримувати можна.
  • На додатковий номер не завжди приходять повідомлення зі скорочених або альфанумеричних номерів Київстар і інтернет-провайдерів, реклама від оператора або його партнерів.
  • Також можуть виникнути складнощі з роботою послуги в роумінгу.

Ні. На жаль, це неможливо зробити через технологічні та адміністративні особливості надання послуги Додатковий номер.