Послуга
Відстрочка платежу
Користуйтеся всіма послугами зараз, а оплачуйте пізніше без жодних комісій.
Як користуватися програмою Відстрочка платежу
- Програма підключається автоматично. Для кожного абонента індивідуально встановлюється поріг відключення — максимальна сума на яку можна піти в мінус
- Ви можете користуватися зв'язком у рамках встановленого порогу відключення
- Якщо ви пішли в мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення
- У SMS ми обов'язково нагадаємо про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) або перевірте його за номером 466*35
- Щоб перевірити поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або перейдіть в Мій Київстар
Приклад, як діє програма у разі заборгованості за минулий місяць
- Ваш поріг відключення — 400 грн. Станом на 5 січня на рахунку борг 200 грн, із них витрати за грудень 70 грн і витрати за січень 130 грн
- Щоб користуватися зв'язком у рамках свого порогу відключення, поповніть рахунок до 21 січня (включно) на 70 грн (тобто на суму боргу за грудень)
- Якщо до 21 числа не внести платіж за минулий місяць, і навіть коли поріг відключення не перевищений — уже з 22 числа послуги зв'язку будуть заблоковані
- Поповніть рахунок онлайн — це зручно зробити на сайті або в додатку Мій Київстар
Скільки це коштує
- Підключення та користування — без додаткової плати