Послуга

Відстрочка платежу

Користуйтеся всіма послугами зараз, а оплачуйте пізніше без жодних комісій.

Як користуватися Відстрочкою платежу

  • Послуга підключається автоматично та індивідуально для кожного абонента встановлюється поріг відключення — максимальна сума на яку можна піти в мінус
  • Ви можете користуватися зв'язком у рамках встановленого порогу відключення
  • Якщо ви пішли в мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення
  • У SMS ми обов'язково нагадаємо про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) або перевірте його за номером 466*35
  • Щоб перевірити поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або перейдіть в Мій Київстар

Приклад, як діє послуга у разі заборгованості за минулий місяць

  1. Ваш поріг відключення - 400 грн. Станом на 5 січня на рахунку борг - 200 грн із них витрати за грудень 70 грн і витрати за січень 130 грн)
  2. Щоб користуватися зв'язком в рамках свого порогу відключення, поповніть рахунок до 21 січня (включно) на 70 грн (тобто на суму боргу за грудень)
  3. Якщо до 21 числа не внести платіж за минулий місяць, і навіть коли поріг відключення не перевищений — уже з 22 числа послуги зв'язку будуть заблоковані
  4. Поповніть рахунок онлайн — це зручно зробити на сайті або в додатку Мій Київстар

Скільки це коштує

  • Підключення та користування — без додаткової плати

Найчастіше запитують