Послуга
Тимчасове закриття номера
Відключайте номер на термін до шести місяців, якщо загубили телефон або SIM-карту та відновлюйте його, якщо повернули собі телефон чи купили нову SIM.
Як це працює
Подати заявку можна:
- За номером 477 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У найближчому магазині Київстар
Які дані потрібні
В залежності від того, як ви подаєте заявку, можуть знадобитися такі дані для ідентифікації:
- Серія та номер паспорту або адреса реєстрації або код ЄРДПОУ, якщо ви подаєте заявку в магазині
- Якщо ви подаєте заявку через контакт-центр, будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань
Скільки це коштує
- Плата за послугу — 10 грн/міс
- Плата за тариф та підключені послуги зніматиметься до кінця місяця, у який закрито номер
- З наступного місяця — поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються
Будь ласка, зверніть увагу. Плата знімається до кінця місяця, в якому ви тимчасово закриваєте номер, незалежно від того, якого числа ви подали заявку. Коли ви підключаєте номер повторно, плата зніматиметься за повний календарний місяць, незалежно від того, коли ви подали заявку.
Найчастіше запитують
Як ви захочете:
- З наступного місяця — номер тимчасово відключиться в останній день поточного місяця
- Того ж дня — впродовж 30 хвилин
- З певної дати — відключиться у вибраний вами день із 00:00 до 01:00
Будь ласка, зверніть увагу. Якщо ви хочете відключити номер того ж дня або з певної дати, плата за тариф та додаткові послуги зніматиметься до кінця місяця, у якому номер буде відключено.
- За номером 477 (з мережі Київстар) або 0 800 300 466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У найближчому магазині Київстар
Заявку буде виконано впродовж 30 хвилин для голосових тарифних планів та впродовж доби для неголосових. Будьте готові відповісти на кілька запитань працівника Київстар. Це потрібно, щоб вберегти ваш номер від крадіжки.
Абоненти, які вам телефонуватимуть, почують повідомлення «Вхідні дзвінки заблоковано оператором». SMS-повідомлення на ваш номер не доставлятимуться.
- Зателефонуйте або напишіть у службу підтримки банку і попросіть від’єднати ваш номер від банківських карток
- Дистанційно заблокуйте телефон. У сучасних смартфонах є сервіси, які допомагають це зробити
- Від’єднайте телефон від хмарних сховищ та акаунтів у соцмережах
Плата зніметься за увесь місяць.