Послуга
Тимчасове призупинення надання послуг
Відключайте номер до шести місяців з можливістю його відновити, якщо:
- Втратили телефон або SIM-карту
- Треба призупинити оплату та використання послуг
Як призупинити номер до 6 місяців
Подати заявку можна будь-яким зручним способом:
- За номером 477 (з України), *105*466# (з роумінгу) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі). Подати заявку на тимчасове призупинення послуг можна в будь-який час, а в останній день місяця — до 21:00
- Напишіть нам у чат або чат-боту Зоряні запит, що хочете «призупинити номер»
- У найближчому магазині Київстар
Важливий нюанс: повідомте причину призупинення: через втрату SIM-карти або за іншою причиною — це безпосередньо впливає на подальші варіанти відновлення номера.
Які дані потрібні
Залежно від того, як подаєте заявку, вам можуть знадобитися такі дані для ідентифікації:
- В магазині: оригінал документа, на який зареєстровано номер, або його цифрова копія у додатку Дія
- Через контакт-центр або чат: будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань
Скільки це коштує
- Послуга надається без доплат
- Плата за тариф та підключені послуги зніматиметься до кінця місяця, у який закрито номер, незалежно від того, якого числа ви подали заявку
- З наступного місяця, поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається (якщо номер залишається в цьому стані до кінця місяця). Кошти на рахунку зберігаються
Важливий нюанс: Коли ви підключаєте номер повторно, плата зніматиметься за повний календарний місяць, незалежно від того, коли ви подали заявку.