Послуга
Тимчасове закриття номера
Відключайте номер на термін до шести місяців, якщо загубили телефон або SIM-карту та відновлюйте його, якщо повернули собі телефон чи купили нову SIM.
Як це працює
Подати заявку можна:
- Через Мій Київстар у розділі Послуги
- За номером 477 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У найближчому магазині Київстар
Які дані потрібні
В залежності від того, як ви подаєте заявку, можуть знадобитися такі дані для ідентифікації:
- Серія та номер паспорту або адреса реєстрації або код ЄРДПОУ, якщо ви подаєте заявку в магазині
- Якщо ви подаєте заявку через контакт-центр, будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань
Скільки це коштує
Плата за послугу — 10 грн/міс Поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються
Найчастіше запитують
Як ви захочете:
- З наступного місяця — номер тимчасово відключиться в останній день поточного місяця
- Того ж дня — впродовж 30 хвилин
- З певної дати — відключиться у вибраний вами день із 00:00 до 01:00
Абоненти, які вам телефонуватимуть, почують повідомлення «Вхідні дзвінки заблоковано оператором». SMS-повідомлення на ваш номер не доставлятимуться.
Відновити номер можна:
- За номером 477 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У магазині Київстар
Будьте готові відповісти на кілька запитань працівника Київстар. Це потрібно, щоб вберегти ваш номер від крадіжки.
- Зателефонуйте або напишіть у службу підтримки банку і попросіть від’єднати ваш номер від банківських карток
- Дистанційно заблокуйте телефон. У сучасних смартфонах є сервіси, які допомагають це зробити
- Від’єднайте телефон від хмарних сховищ та акаунтів у соцмережах