Послуга

Тимчасове закриття номера

Відключайте номер на термін до шести місяців, якщо загубили телефон або SIM-карту та відновлюйте його, якщо повернули собі телефон чи купили нову SIM.

Як це працює

Подати заявку можна:

  • Через Мій Київстар у розділі Послуги
  • За номером 477 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
  • У найближчому магазині Київстар

Які дані потрібні

В залежності від того, як ви подаєте заявку, можуть знадобитися такі дані для ідентифікації:

  • Серія та номер паспорту або адреса реєстрації або код ЄРДПОУ, якщо ви подаєте заявку в магазині
  • Якщо ви подаєте заявку через контакт-центр, будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань

Скільки це коштує

Плата за послугу — 10 грн/міс Поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються

Найчастіше запитують

Як ви захочете:

  • З наступного місяця — номер тимчасово відключиться в останній день поточного місяця
  • Того ж дня — впродовж 30 хвилин
  • З певної дати — відключиться у вибраний вами день із 00:00 до 01:00

Абоненти, які вам телефонуватимуть, почують повідомлення «Вхідні дзвінки заблоковано оператором». SMS-повідомлення на ваш номер не доставлятимуться.

Відновити номер можна:

  • За номером 477 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
  • У магазині Київстар

Будьте готові відповісти на кілька запитань працівника Київстар. Це потрібно, щоб вберегти ваш номер від крадіжки.

  • Зателефонуйте або напишіть у службу підтримки банку і попросіть від’єднати ваш номер від банківських карток
  • Дистанційно заблокуйте телефон. У сучасних смартфонах є сервіси, які допомагають це зробити
  • Від’єднайте телефон від хмарних сховищ та акаунтів у соцмережах