Послуга
Тимчасове призупинення надання послуг
Відключайте номер до шести місяців з можливістю повторного підключення, якщо:
- Втратили телефон або SIM-карту
- Є потреба призупинити використання послуг та їх оплату
Як скористатися послугою
Подати заявку можна:
- За номером 477 (з України), *105*466# (з роумінгу) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У найближчому магазині Київстар
Які дані потрібні
Залежно від того, як заявку подаєте, вам можуть знадобитися такі дані для ідентифікації:
- Якщо подаєте заявку в магазині, візьміть із собою оригінал документа, на який зареєстровано номер, або його цифровий аналог в Дії
- Якщо ви подаєте заявку через контакт-центр, будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань
Скільки це коштує
- Послуга надається без доплат
- Якщо абонентська плата почала нараховуватись, то плата за тариф та підключені послуги зніматиметься до кінця того місяця, у який закрито номер, незалежно від того, якого числа ви подали заявку
- З наступного місяця, поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються
Будь ласка, зверніть увагу. Коли ви підключаєте номер повторно, плата зніматиметься за повний календарний місяць, незалежно від того, коли ви подали заявку.
Найчастіше запитують
- З номера, який необхідно підключити після тимчасового закриття, зателефонуйте за номером 477 (з України), *105*466# (з роумінгу) або 0 800 300 466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- Завітайте до найближчого магазину Київстар та візьміть із собою оригінал документа, на який зареєстровано номер, або цифровий аналог в Дії
Призупинити/відновити надання послуг можна тричі впродовж трьох місяців. Відлік наступних трьох місяців починається з дати останньої заявки.
- Якщо бажаєте відключити номер з 1-го числа наступного місяця, заявку буде виконано в останній день поточного місяця з 22:00 до 24:00
- Якщо бажаєте відключити номер поточною датою, заявку буде виконано відразу
Будь ласка, зверніть увагу. Якщо ви хочете відключити номер в поточному місяці, плата за тариф та додаткові послуги зніматиметься до кінця місяця, у якому номер буде відключено.
Ні. Абоненти, які вам телефонуватимуть, почують повідомлення «Вхідні дзвінки заблоковано оператором». SMS-повідомлення на ваш номер не доставлятимуться.
Плата зніметься за увесь місяць.
Якщо ви не користувалися номером понад 6 місяців, ми будемо вимушені припинити його дію — номер буде анульований згідно з Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Щоб зберегти свій номер, будь ласка, відновіть його до закінчення цього терміну.
- Зателефонуйте або напишіть у службу підтримки банку і попросіть від’єднати ваш номер від банківських карток
- Дистанційно заблокуйте телефон. У сучасних смартфонах є сервіси, які допомагають це зробити
- Від’єднайте телефон від хмарних сховищ та акаунтів у соцмережах
- Послуга “Тимчасове призупинення надання послуг” як технологічна дає можливість за зверненнями абонента тимчасово призупиняти надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та відновлювати їх надання за відповідними запитами. Доступна абонентам без додаткової оплати і оплати за послуги на відповідному тарифному плані за номером, на який замовлена послуга.