Послуга

Додатковий номер

Не хочете засвічувати свій номер мобільного онлайн, у дзвінках та SMS? Можна підключити додатковий номер для вашої SIM.

Як підключити

За запитом *100*33*2#

Щойно послуга підключиться, ви отримаєте SMS із додатковим номером.

Як користуватися

  • Щоб з додаткового номера зателефонувати чи надіслати SMS, перед номером абонента наберіть 818

Наприклад, 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента

  • Щоб на додатковий номер телефонувати чи надсилати SMS — жодних додаткових кодів вводити не треба. Проте на екрані мобільного бачитимете номер абонента у форматі 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента.

Скільки це коштує

  • Підключення та перші 30 днів користування — 50 грн

Надалі — 1,65 грн/день

  • Заміна номера — 50 грн
  • Ексклюзивний номер — від 50 грн
  • Щоб підключити, треба мати на рахунку суму для першого платежу за послугу.

Найчастіше запитують

Підключити Додатковий номер можуть всі абоненти Київстар.

Для одного основного номера можна підключити лише один додатковий номер.

Одразу після підключення послуги знімається 50 грн за перші 30 днів користування.

З 31 дня й надалі плата за послугу 1,65 грн/день знімається щодня з 00:00 до 03:00.

Якщо протягом дня ви поповнили рахунок на достатню суму, оплата зніметься автоматично після поповнення.

Дзвінки та повідомлення оплачуються за умовами вашого тарифу з основного або бонусного рахунку.

  • Щоби призупинити дію послуги, наберіть 477*76 чи надішліть запит *100*33*4#.
  • Щоби відключити послугу, наберіть 477*76 чи надішліть запит *100*33*6#.

Платити за це додатково не потрібно.

Не більше трьох разів протягом 30 днів із моменту підключення або останньої зміни.

Кожна зміна номера коштує 25 грн.

Якщо ви вибрали ексклюзивний додатковий номер, до ціни заміни додається вартість підключення такого номера.

Ні. У цілях безпеки, якщо ви відключите послугу Додатковий номер, то відновити той самий номер після нового підключення буде неможливо.

Так.

  • Якщо ви перейшли на Київстар від іншого оператора та зберегли свій номер, ви не зможете надсилати та отримувати повідомлення на додатковий номер.
  • З додаткового номера не можна телефонувати та надсилати повідомлення на короткі номери закордонних операторів, але вхідні дзвінки та SMS з них отримувати можна.
  • На додатковий номер не завжди приходять повідомлення зі скорочених або альфанумеричних номерів Київстар і інтернет-провайдерів, реклама від оператора або його партнерів.
  • Також можуть виникнути складнощі з роботою послуги в роумінгу або в національному роумінгу.

Ні. На жаль, це неможливо зробити через технологічні та адміністративні особливості надання послуги Додатковий номер.