NO_DATA

Важлива інформація під час війни

Перейти

Послуга

Персональний пароль

Отримуйте послуги ще швидше, підключивши персональний пароль для ідентифікації вашого номера.

Чому це зручно

Тепер щоб довести, що номер належить вам, достатньо буде просто назвати ваш персональний пароль. Ідентифікація знадобиться, якщо вам потрібно:

  • Повторно отримати PUK-код
  • Тимчасово відключити номер
  • Повторно підключити номер тощо

Як це працює

  • Персональний пароль має складатися з чотирьох цифр
  • Підключити послугу можна через Мій Київстар або за номером 477
  • Змінювати пароль можна не більше трьох разів на місяць
  • Підключити й користуватися послугою можна без додаткової оплати

Найчастіше запитують

  • Ви змінили SIM-карту
  • Номер було відключено
  • Ви перереєстрували контрактний номер
  • Ви перейшли з контрактної форми обслуговування на передплату або навпаки
  • Ви зробили запит на відключення послуги
  • Якщо тричі поспіль неправильно вказати неправильний попередній пароль при його зміні

Будь ласка, зверніть увагу. Якщо ви контрактний абонент і змінюєте номер, Персональний пароль прив’язується до нового номера. Якщо послугу було відключено, повторно підключити її можна не раніше 1-го числа наступного місяця, незалежно від причини її відключення.