Послуга

Пауза поки в роумінгу

Поставте на паузу свій номер Київстар, якщо за кордоном плануєте користуватися місцевим оператором. Усі дзвінки і SMS (банків, магазинів тощо) будуть переадресовані на будь-який інший номер.

Що буде з паузою в роумінгу

  • Припиняється нарахування оплати тарифу та інших послуг, а тому ви вбережете номер від анулювання, поки ним не користуєтеся
  • За номером на цей період не працюватимуть послуги зв'язку: вихідні дзвінки/SMS, мобільний інтернет
  • Усі вхідні переадресовуються на місцевий номер і так ви не пропустите важливі дзвінки
  • Інформаційні SMS, наприклад, від Київстар або банків для проведення оплат тощо переадресовуються на новий номер

Країни, на номери яких доступне встановлення переадресації

Австрія, Бельгія, Болгарія, Велика Британія, Греція, Данія, Естонія, Латвія, Литва, Люксембург, Молдова, Норвегія, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Франція, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Швеція, Єгипет, Ірландія, Іспанія, Італія

Важливий нюанс: на деякі коди операторів цих країн підключити переадресацію неможливо

Які є пакети та скільки вони коштують

  • Пауза поки в роумінгу 50 (надається 50 хв і 50 SMS для переадресації) — 50 грн/30 днів
  • Пауза поки в роумінгу 100 (надається 100 хв і 100 SMS для переадресації) — 100 грн/30 днів
  • Пауза поки в роумінгу 200 (надається 200 хв і 200 SMS для переадресації) — 200 грн/30 днів

Як підключити

Після підключення пакет продовжується автоматично кожні 30 днів:

  • Пауза поки в роумінгу 50 — *106*50*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 100 — *106*100*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 200 — *106*200*XXYYYYYYYYY#

де XXYYYYYYYYYY закордонний номер, на який буде встановлена переадресація, включаючи ХХ код країни (код також може бути 3-х значним)

Важливий нюанс: щоб підключити, треба мати на рахунку суму для першого платежу за послугу

Як користуватися послугою

  • Нараховані хвилини/SMS діють 30 днів, по закінченню терміну невикористані обсяги анулюються, а нові нарахуються після оплати
  • Якщо хвилини/SMS закінчилися раніше, переадресація не працюватиме і відновиться тільки після планової оплати
  • Щоб змінити обсяги хвилин/SMS для переадресації: спочатку відключіть поточний пакет Пауза поки в роумінгу, а потім підключіть інший
  • Щоб перевірити статус послуги, номер на який встановлена переадресація та залишки хвилин/SMS — *106*111#
  • Щоб відключити: наберіть — *106*99#. Послуга також відключиться автоматично, якщо її не оплачувати більше 14 днів

Найчастіше запитують