Послуга
Тимчасове призупинення надання послуг
Відключайте номер, якщо загубили телефон або SIM-карту та відновлюйте його, якщо повернули собі телефон чи купили нову SIM.
Як скористатися послугою
- Наберіть 466 (з мережі Київстар) або 0800300466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
або
- Зверніться у найближчий магазин Київстар
Які дані потрібні
- Якщо ви подаєте заявку через контакт-центр, будьте готові відповісти на кілька простих запитань щодо вашого номера. Задля безпеки, ми не наводимо приклади запитань
- Кардхолдер із PIN- та PUK-кодом
Скільки це коштує
Послуга надається без доплат. Поки номер тимчасово відключений, плата за тариф та підключені послуги не знімається. Кошти на рахунку зберігаються.
Найчастіше запитують
Відновити номер можна:
- За номером 477 (з мережі Київстар) або 0 800 300 466 (якщо телефонуєте з іншої мережі)
- У магазині Київстар
Будьте готові відповісти на кілька запитань працівника Київстар. Це потрібно, щоб вберегти ваш номер від крадіжки.
Призупинити/відновити надання послуг можна тричі впродовж трьох місяців. Відлік наступних трьох місяців починається з дати останньої заявки.
Абоненти, які вам телефонуватимуть, почують повідомлення «Вхідні дзвінки заблоковано оператором». SMS-повідомлення на ваш номер не доставлятимуться.
- Зателефонуйте або напишіть у службу підтримки банку і попросіть від’єднати ваш номер від банківських карток
- Дистанційно заблокуйте телефон. У сучасних смартфонах є сервіси, які допомагають це зробити
- Від’єднайте телефон від хмарних сховищ та акаунтів у соцмережах
- Послуга “Тимчасове призупинення надання послуг” як технологічна дає можливість за зверненнями абонента тимчасово призупиняти надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та відновлювати їх надання за відповідними запитами. Доступна абонентам без додаткової оплати і оплати за послуги на відповідному тарифному плані за номером, на який замовлена послуга.