Якими послугами можна скористатися, якщо плату за пакет послуг за тарифом Все разом не знято?
Плата за всі послуги зніматиметься 1-го числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо на вашому рахунку буде недостатньо коштів, ви можете замовити послугу Тиждень довіри. Впродовж 7 днів ви зможете безкоштовно користуватися Домашнім Інтернетом, дивитися ТБ, телефонувати на номери Київстар й отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.
Є кілька способів підключити Тиждень довіри:
- Через Мій Київстар
- За запитом *461# (з номера, який підключено до тарифу Все разом)
- За номером 460 або 0 800 300 460
Тиждень довіри відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму плати за пакет послуг. Замовляти Тиждень довіри можна, якщо було знято першу плату за пакет послуг за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги плату не буде внесено, доступ до Домашнього Інтернету та ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.
Більше на цю тему
- Як я можу заощадити завдяки тарифам Все разом?
- Чи є акційні пропозиції або додаткові знижки при підключенні тарифів Все разом?
- Як знімається плата за пакет послуг у тарифах Все разом?
- Чи можу я використати залишок на рахунку Домашнього Інтернету, щоб оплатити тариф Все разом або перенести кошти на мобільний номер?
- Як поповнити та перевірити рахунок у тарифах Все разом?
- Який термін дії знижки на плату за пакет послуг у тарифах Все разом?