Пропали гроші в роумінгу. Що робити?
Витрату коштів можна перевірити через Мій Київстар.
Передплата: Будь ласка, зверніть увагу, що доступ до деталізованої інформації про виклики надається за період починаючи від дня реєстрації в системі.
Контракт: Доступ до деталізованої інформації про дзвінки і витрати на послуги мобільного зв'язку в розділі «Витрати» надається за останні 12 місяців.
Більше на цю тему
- Не працює мобільний інтернет у роумінгу. Що робити?
- Чому мені дзвонять з іншої країни, а відображається номер Київстар?
- Чому не працює переадресація в роумінгу?
- Чому я не можу подзвонити або надіслати SMS у роумінгу?
- Коли мені телефонують, то чують «Вхідні дзвінки заблоковані оператором». Що це означає?
- У роумінгу не отримую SMS із банку. Що робити?
- Чому я не можу надіслати SMS за кордон?
- Чому я не можу прийняти дзвінок або SMS у роумінгу?
- Чому телефон не бачить мережі в роумінгу?