Не виходить установити з'єднання з інтернетом. Що робити?
Можливі причини та способи усунення проблеми:
- Недостатньо коштів на основному/бонусному рахунку. За необхідності, будь ласка, поповніть рахунок. Якщо ви контрактний абонент, перезавантажте мобільний телефон протягом 30 хвилин після поповнення рахунку.
- Послуга не підключена. Якщо ви контрактний абонент, і після внесення всіх налаштувань в пристрої мобільний інтернет все одно не працює, підключіть послугу набравши USSD-комбінацію *100*11*2. Для всіх абонентів передплаченої форми обслуговування, мобільний інтернет (як операторський сервіс) підключений за замовчуванням.
- У вашому телефоні немає налаштувань для інтернету. Докладніше про налаштування читайте за посиланням.
- Відключена передача стільникових даних. Активуйте стільникові дані, перезавантажте телефон і спробуйте знову зайти в інтернет.
- Помилка в адресі сайту. Якщо доступу немає тільки на певний сайт, перевірте, чи правильно введено адресу. Якщо все правильно, повторіть спробу пізніше, попередньо перезавантаживши телефон. Якщо проблема не вирішена, рекомендуємо вам звернутися до адміністрації сайту, на який ви намагаєтеся зайти.
Більше на цю тему
- Як налаштувати мобільний інтернет на телефоні?
- Низька швидкість інтернету. Що робити?
- Чому я не можу завантажити картинку/мелодію?
- Як включити в телефоні мережу 3G?
- Я заходив на сторінки соцмереж, на які трафік і гроші не повинні витрачатися. Чому в мене тоді знімаються гроші та мегабайти?
- Як дізнатися залишок мегабайт за тарифним планом або інтернет-пакетам?
- Як перевірити залишок мегабайтів на бонусному рахунку?
- Я не виходив в інтернет, а гроші знімають. Чому?
- Як користуватися інтернетом за кордоном?
- Як мені визначити витрату мегабайт у моєму тарифному плані?