Тиждень довіри

Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів, щоб внести щомісячну абонплату за «Домашній Інтернет», і ви не маєте доступу до інтернету, платіж можна відстрочити на цілих 7 днів! Скористайтеся послугою «Тиждень довіри».

З моменту підключення послуги «Тиждень довіри» користування «Домашнім Інтернетом» буде відновлено на 7 днів.
Послугу «Тиждень довіри» можна замовити лише раз на місяць, за умови, що доступ до інтернету вже відключено.

Замовляйте «Тиждень довіри» за допомогою системи «Мій Київстар», і протягом 30 хвилин послугу буде підключено.
Послуга «Тиждень довіри» не тарифікується.

Маєте мобільний номер Київстар, що вказаний як контактний у системі «Мій Київстар»? Замовляйте послугу за допомогою комбінації *461# і користуйтесь інтернетом вже за 5 хвилин.

Відключення відбувається автоматично в момент поповнення рахунку на достатню суму для зняття абонплати або після закінчення семи днів.

Умови надання послуги для абонентів тарифів «Все разом»:

  • При підключенні послуги «Тиждень довіри» протягом 7 днів ви зможете безкоштвно користуватися Домашнім інтернетом, дивитися ТБ, а також дзвонити на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щоденно
  • «Тиждень довіри» відключається автоматичо через 7 днів або при поповненні рахунку на суму абонплати.
  • Замовляти «Тиждень довіри» можна, якщо була знята перша абонплата за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць.
  • Якщо після закінчення терміну дії послуги абонплата не була внесена, доступ до Домашнього Інтернету та ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв'язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунка..

Замовити послугу