Київстар оновлює IT-системи для підвищення надійності телеком-інфраструктури

14.09.2022

17 вересня 2022 року Київстар разом зі своїм партнером Ericsson проводитиме оновлення частини IT-інфраструктури, щоб посилити стабільність мобільної мережі оператора, підвищити безпеку систем, а у майбутньому — поліпшити обслуговування.

В цей день в абонентів передплати Київстар працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордоном; послуги у роумінгу в більшості країн світу*. Можливі лише тимчасові обмеження у додаткових сервісах, як-то поповнення або перевірка рахунку, підключення додаткових послуг тощо. Але ці сервіси будуть доступні вже з 18 вересня. На абонентів післяоплати в цей день оновлення майже не вплинуть, практично всі послуги та сервіси у них будуть працювати як зазвичай.

Це оновлення — частина наймасштабнішого IT-проєкту в історії Київстар по переходу на сучасний білінг від шведської компанії Ericsson, Digital Business Support Systems. Для роботи над проєктом залучено 800 фахівців двох компаній, проведено 14 тисяч різних тестів системи — удвічі більше, ніж торік. Активна фаза цього проєкту розпочалася ще минулого року та була відзначена престижною галузевою нагородою Telecom Award.

«Київстар продовжує активно інвестувати у відновлення та нове будівництво мережі, а також дбає про IT-інфраструктуру. Заплановані оновлення відіграють вирішальну роль у розвитку всіх наших послуг у найближчі кілька років, щоб якість сервісу для наших абонентів залишалася на високому рівні», — коментує Олександр Комаров, CEO Київстар.

17 вересня оператор планує розширити можливості IT-системи для надання послуг клієнтам післяоплати, які найближчим часом також почнуть обслуговуватися із використанням цього рішення від Ericsson.

Використання однієї нової IT-системи для обслуговування абонентів передплати та післяоплати значно збільшує стабільність всієї телеком-інфраструктури оператора та покращує захист персональних даних абонентів. Крім того, оновлення надасть більше можливостей для якісного обслуговування абонентів — в середньому у 2 рази швидше, а також дозволить розширити диджитал-канали підтримки та допоможе розвивати нові технології.

* За винятком незначної кількості країн, які не користуються популярністю: Ангола, Лівія, Мозамбік та деякі інші. Більше деталей за посиланням.

Довідка про Київстар

Київстар — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2022 року обслуговував 24,8 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,2 млн абонентів Домашнього Інтернету. Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Київстар. Компанія забезпечує найвищу поміж мобільних операторів України середню швидкість передачі даних у мережі мобільного зв’язку, що підтверджено дослідженнями Speedtest від Ookla. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку й інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, цифрове ТБ та ін.

Акціонер Київстар — міжнародна Група VEON, що має головний офіс у Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua