Новини і акції

Київстар оновлює умови обслуговування абонентів за окремими тарифними планами «Домашнього Інтернету» та лінійки «Все разом»

19.12.2019

З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для користування послугами з 1 лютого 2020 Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів послуг «Домашній Інтернет» та «Все разом».

Абоненти, яких стосуються ці зміни, будуть проінформовані:

  • в SMS-повідомленні (щонайменше за 7 днів до припинення дії тарифного плану);
  • на сторінках із умовами їхнього тарифного плану у розділі «Архів тарифів» (для Все разом, для Домашнього Інтернету);
  • за номерами 466 або 0800300460 (для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України, дзвінки не тарифікуються).

Зміни стосуватимуться лише 2% від абонентів Київстар. Більшості буде запропоновано тарифний план із покращеними умовами та більшим об’ємом послуг. Залежно від тарифу буде збільшено швидкість домашнього інтернету, кількість мегабайт мобільного інтернету або дзвінків за кордон.

Абоненти зможуть заздалегідь ознайомитися із запропонованим пакетом послуг і, якщо той їм не підійде, обрати будь-який інший актуальний тарифний план.

Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе безкоштовно змінити його на будь-який діючий тарифний план.