Новини і акції

Київстар продовжує комплекс заходів для захисту абонентів від SMS-спаму

21.02.2020

Із метою протидії розповсюдженню рекламних повідомлень, на які абоненти Київстар не давали своєї згоди (спам), компанія з 3-го березня 2020 року припиняє роботу сервісу відправки повідомлень на номери своєї мережі через корпоративний сайт. Зміни пов’язані із прагненням компанії зробити користування мобільними послугами комфортним та безпечним для всіх абонентів.

Нагадаємо, що Київстар реалізує комплекс заходів, щоб убезпечити своїх абонентів від можливого SMS-спаму, шахрайських дзвінків тощо. Для цього компанія запровадила «Політику справедливого користування послугами», яка регулює умови надсилання масових SMS-розсилок, здійснення вхідних міжнародних дзвінків на номери Київстар, маршрутизацію міжнародного голосового трафіку тощо.