м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Київстар розширив можливості SMS- та Viber-розсилок Комерційного контакт-центру

      02.02.2022

      Новий функціонал, який отримав назву «Оркестрація каналів доставки повідомлень»,  дозволяє бізнес-клієнтам поєднувати можливості доставки повідомлень за допомогою SMS і Viber. Завдяки йому підвищується гарантованість доставки повідомлень у визначений термін. Наприклад, якщо з будь-який причин SMS-повідомлення не доставлене абоненту, йому протягом певного часу відправляється повідомлення каналом  Viber і навпаки.

      Черговість та пріоритетність використання SMS- або Viber-каналу користувачі сервісу обирають самостійно - в залежності від потреб свого бізнесу. Налаштування проводиться замовником за допомогою АРІ-інтерфейсу.  

      Функціонал, доступний користувачам:  

      • вибір каналу доставки, який має перший пріоритет (SMS чи Viber);
      • налаштування часу для відправки повідомлення альтернативним каналом (від 30 до 600 секунд);
      • отримання звітів щодо доставки повідомлень.

      Скористатися перевагами нового сервісу без додаткових оплат можуть  всі бізнес-клієнти Київстар, які замовляють SMS та Viber-розсилки Комерційного контакт-центру.

      Оркестрація каналів може бути корисною компаніям банківського сектору, торгівлі, сфери послуг, логістичним, службам доставки тощо. З нею можна:

      • інформувати клієнтів про рух коштів на банківських рахунках; 
      • проводити аутентифікацію клієнтів для проведення банківських операцій або під час реєстрації в різних системах;
      • аутентифікувати клієнтів під час формування/підтвердження/отримання замовлень тощо.  

      Щоб отримати більше інформації або замовити сервіс «Оркестрація каналів доставки повідомлень», замовляйте консультацію на сайті Київстар.