Київстар спільно з Google запускає для бізнес-клієнтів новий тип розсилок за технологією RCS

02.11.2022

Київстар почав використовувати у своїй мережі нову технологію надсилання повідомлень — Rich Communication Services (RCS) від компанії Google. Це новий тип розсилок, який, на противагу звичайним SMS, дає більше можливостей для бізнесу в наданні інформації, залученні клієнтів та комунікації з ними безпосередньо.

«RCS-повідомлення виводять якість взаємодії бізнесу з клієнтом на новий рівень інтерактивності. За даними Google, бренди, що використовують цю технологію, відзначають стрімке зростання залученості клієнтів у порівнянні з класичними каналами. Наприклад, вірогідність миттєвої купівлі в каналі RCS вища на 72%, ознайомлення з пропозицією більше в 35 разів, а реакція на неї краща вдвічі, ніж через класичні повідомлення. У плідній співпраці з Google ми вже завершили інтеграцію нової технології та готові її пропонувати українському бізнесу», — розповідає про перспективи нового рішення Олександр Галушко, керівник департаменту додаткових послуг та операторських відносин Київстар.

Серед головних переваг нового типу повідомлень:

  • значно більший розмір тексту;
  • відправка зображень, аудіо, відео та інших файлів;
  • чат-боти для миттєвої комунікації з клієнтами та зворотного зв’язку щодо продуктів та послуг;
  • функція каруселі для показу кількох продуктів в одному повідомленні, а також зручні кнопки для переходу на сайт, QR тощо;
  • аналітичні звіти для брендів зі сповіщеннями про прочитання та статистикою залучення клієнтів.

Уже зараз цю технологію підтримує понад 5 млн Android-пристроїв у мережі Київстар та їхня кількість збільшується органічно. Усі можливості RCS-повідомлень для бізнесу можуть оцінити корпоративні клієнти Київстар та інші українські підприємці, звернувшись до компанії.

Як відзначають у Google, у всьому світі вже більш ніж 500 млн людей перейшли з SMS на RCS-чат з розширеними можливостями. Київстар приєднується до розвитку RCS-технології в Україні, щоб надати ширші можливості для обміну сучасним інтерактивним контентом. А також налагодити якісно нову та ефективну комунікацію між бізнесом та клієнтами завдяки новому каналу.

Довідка про Київстар

Київстар — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2022 року обслуговував 24,8 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,2 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку й інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, цифрове ТБ та ін. Київстар активно допомагає абонентам, суспільству і країні долати складнощі воєнного часу. За 2022 рік компанія перерахувала благодійним фондам 104 млн грн допомоги на гуманітарні потреби суспільства і надала абонентам безкоштовних послуг і бонусів у сумі еквівалентній 563 млн грн. Київстар підтримав ініціативу Президента України по залученню коштів на відбудову України і виділив 300 млн грн на відновлення цифрової інфраструктури. Також компанія власним коштом підключає до швидкісного інтернету бомбосховища і модульні будинки для переселенців.

Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net