Київстар сповіщатиме про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв'язок

13.04.2022

У воєнний час є багато ситуацій, які можуть призвести до втрати мобільного зв'язку. Щоб абоненти могли дізнатися про те, що їхні рідні з’явилися в зоні доступу мобільного оператора, Київстар впровадив сервіс SMS-сповіщення: «Знову в мережі».

Аби отримати сповіщення, що абонент з’явився в мережі, на його номер потрібно надіслати SMS-повідомлення зі спецкодом *D# та будь-яким текстовим повідомленням. Сервіс має пролонговану дію: заявка лишається активною впродовж 5 днів. Якщо за цей час абонент не виходить на зв'язок, оператор інформує про це та пропонує повторно надіслати запит. Абоненти Київстар можуть таким чином отримати сповіщення про появу в мережі абонентів всіх українських операторів.

«Знеструмлення населених пунктів, пошкоджене телеком-обладнання, розряджений або втрачений телефон — із цих та інших причин абоненти можуть опинитися поза мережею. Але рано чи пізно такі проблеми усуваються. Наші співробітники технічної дирекції — справжні герої, які залишаються на місцях заради підтримання зв'язку для наших українців. Наприклад, в одному з окупованих міст ми були останнім оператором, який міг фізично надавати зв'язок. І співробітник Київстар щодня вмикав електрогенератор, щоб абоненти мали можливість надіслати про себе звістку рідним,говорить Тетяна Лукинюк, директор з розвитку бізнесу на масовому ринку Київстар. — Коли людина з’являється в мережі, знаходить можливість ввімкнути телефон, про це обов’язково має дізнатись той, кому ця людина дорога. В цьому і є суть сервісу «Знову в мережі».

Київстар наголошує: якщо абонент впродовж кількох днів не виходить на зв'язок, потрібно подати заяву до Національної поліції України. Довідку можна отримати за телефоном 102. Поліція володіє необхідними інструментами для найбільш ефективного пошуку людей.

Існують також застосунки, які за попередньою згодою абонента дозволяють бачити через геолокацію його місцезнаходження. Серед таких сервісів — «Мобільна безпека». Крім того, застосунок також дозволяє, у разі втрати гаджета, віддалено видаляти з нього інформацію. Для нових користувачів перші три місяці користування в межах пакету «Захист» — безкоштовні. Ще один застосунок, що дозволяє бачити місцезнаходження рідних — STARFind. Він працює навіть із вимкненим GPS та доступний лише для абонентів Київстар.

Довідка про Київстар:

Київстар — найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на кінець 2021 року обслуговував 26,2 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн абонентів Домашнього Інтернету. Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. На сьогодні понад 90% населення України проживає у зоні мережі LTE. Київстар. Компанія забезпечує найвищу поміж мобільних операторів України середню швидкість передачі даних у мережі мобільного зв’язку, що підтверджується дослідженнями Speedtest від Ookla. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку та інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, цифрове ТБ та ін. Акціонери Київстар — міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний як найбільший платник податків на телеком ринку, кращий роботодавець та соціально відповідальна компанія.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net