У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування у результаті введення невірного PUK-коду, компанія Київстар надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається в магазинах Київстар.
Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»: SIM-карта (яка пов’язана з абонентським номером, на момент звернення), або оригінал носій SIM-карти з PIN-, PUK-кодами або одну з наступних інформаційних комбінацій:
за умови пред'явлення оригінального носія зі збереженим серійним номером.
Будь ласка, зверніть увагу. Позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийняте лише після проведення співставлення (перевірки) наданих до Магазину Київстар даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. Послуга «Заміна SIM-карти» не надається, якщо подані до Магазину Київстар дані не відповідають тим даним, що зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних — один робочий день, термін може бути збільшений з технічних причин.
Послуга «Заміна SIM-карти» з 01.06.19 безкоштовна для всіх абонентів передплаченого зв’язку.
Заміна на SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM, USIM) також безкоштовна. Послуга надається виключно за наявністю активної SIM-карти, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображені всі цифри ICC-коду.