Новини і акції

Київстар запустив новий сервіс Starinfo у мережі фірмових магазинів

08.04.2019

Національний телеком-оператор Київстар разом зі стартапом WInfoSpot запускає новий інформаційний сервіс у фірмових магазинах. Тепер клієнти Київстар можуть отримати інформацію про послуги оператора у конкретному магазині підключившись на смартфоні до безкоштовної Wi-Fi мережі Starinfo.

Завдяки Starinfo відвідувачі можуть швидко отримати інформацію:

  • про актуальні акції;
  • про індивідуальні пропозиції абонентам, враховуючи їх профіль використання телеком-послуг оператора;
  • відповіді на найрозповсюдженіші питання абонентів;
  • про переваги контрактного обслуговування, як перейти на контрактні тарифи та багато іншого.

Наразі Starinfo працює у 200 фірмових магазинах Київстар, де новим сервісом кожного місяця користуються 20 тис. клієнтів.

Стартап WinfoSpot, разом з яким реалізований сервіс Starinfo – фіналіст телеком-акселератору від Київстар та RadarTech. WinfoSpot пропонує рішення, що робить безкоштовну точку доступу до Wi-Fi персоналізованим інформаційним інструментом. Одразу після підключення до мережі  на екрани смартфонів виводиться корисна для клієнтів інформація. Сервіс не потребує встановлення застосунків або реєстрації.  Контент у ньому можна персоналізувати для кожного магазину або, навіть, для окремого клієнта.

«Тепер нашим клієнтам не треба чекати у черзі, щоб отримати відповіді на популярні питання. Співпраця з WInfoSpot – один із кроків на шляху діджиталіції клієнтського досвіду. Це важлива частина стратегії розвитку рітейлу Київстар, яка допоможе зробити обслуговування клієнтів ще кращим. І вже зараз ми бачимо зростання продажів та доходів завдяки партнерству з WInfoSpot» - коментує Ольга Смисльонова, директор по роздрібних продажів Київстар.

Зараз рітейл-мережа Київстар нараховує 450 фірмових магазинів у 230 населених пунктах. У тому числі й у містах з населенням до 10 тис. осіб. У магазинах Київстар абоненти можуть не тільки придбати смартфони та інші гаджети на вигідних умовах, але і отримати консультації експертів і широкий перелік послуг: підключити «Домашній Інтернет» або «Домашнє ТБ», вибрати новий вигідний тарифний план або перейти на контрактне обслуговування, замінити SIM-карту на USIM, щоб приєднатись до користувачів 4G.

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26,4 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.