Київстар збільшує обсяг послуг та інші умови в тарифах для бізнесу Smart та IоT

22.12.2022

Попри тривалу війну Київстар робить усе можливе, щоб підтримувати роботу мережі по всій Україні: відновлює базові станції, які були пошкоджені внаслідок бойових дій, будує нові майданчики, оновлює обладнання, повертає зв`язок на звільнені території. З лютого по грудень 2022 року оператор збудував 585 нових базових станцій, які працюють за технологією 4G, а також модернізував 7000 базових станцій - з 3G до 4G. Триває оснащення об’єктів інфраструктури генераторами та акумуляторами, які дозволяють працювати в умовах відсутності електропостачання. Лише за 9 місяців цього року загальні інвестиції Київстар в телеком-інфраструктуру склали 3,5 мільярди гривень.

Забезпечення українців зв’язком у надскладний воєнний час і надалі залишається основним пріоритетом компанії. Аби в 2023 році продовжувати розбудовувати і відновлювати мережу, а також надавати бізнес-клієнтам затребувані більші можливості для спілкування і гнучкої роботи, оператор оновлює умови деяких тарифних пропозиції. Окрім зміни вартості, в них врахована більша потреба в обсягах послуг для зв’язку з рідними, клієнтами і партнерами, а також для ведення бізнесу.

Так:

  • Із 1 січня 2023 року в оновлених тарифних планах лінійки Smart, а також тарифах ВАШ Старт і Простий зі збалансованою вартістю передбачено ще більше хвилин для дзвінків на інші мережі, які також можна буде використовувати і для дзвінків за кордон на популярні напрямки (Італія, Польща, Чехія, Німеччина), а також збільшений обсяг МБ для доступу до інтернету* (у тарифах без безлімітного інтернету).
  • У більшість тарифних планів включено користування без додаткових оплат програмним забезпеченням Microsoft Office 365, Віртуальною мобільною АТС, безоплатне підключення та користування кількома SIM-картами для одного номеру телефона (SIM-для планшета та SIM-для другого телефона) та ін. Ці послуги дозволяють компаніям у воєнний час гнучкіше організовувати свої бізнес-процеси та роботу працівників зі зручного місця у будь-який час, зберігаючи для них можливість спільної роботи та доступу до завдань.
  • Із 1 січня тарифні плани Smart Регіон та ВАШ Регіон, які втратили свою актуальність, припиняють свою дію. Їхні користувачі автоматично та безкоштовно будуть переведені на тарифний план LOVE.UA Бізнес, серед переваг якого – 2 Суперсили. Їх можна підключити самостійно без жодних доплат, обравши серед переліку додаткових сервісів ті, що найбільше відповідають потребам абонента
  • з 10 січня 2023 р Київстар пропонуватиме бізнес-абонентам оновлену тарифну лінійку IoT, яка більше враховує актуальні потреби бізнесу та профілі споживання послуг. Водночас, нові підключення до лінійки IoT зі старими умовами, які втратили свою актуальність, припиняється.
  • Для наявних користувачів тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, IoT 45 з 1.02.2023 оновлюються умови обслуговування цих тарифних планів та змінюється наповнення послуг, необхідних для вирішення завдань бізнеса, пов’язаних зі з’єднанням одного обладнання з іншим: обсяг Мб, хвилин для передачі даних CSD або SMS збільшується.
  • Із 1 лютого абоненти тарифів IoT 70, IoT 125, IoT 250, IoT 500 будуть автоматично та безкоштовно переведені на нову покращену тарифну лінійку IoT. Зокрема, для компаній, яким необхідно вирішення завдань з постійного відеонагляду, лінійка передбачає спеціальний тариф без обмежень по швидкості. А залежно від типу обладнання, обсяги послуг за тарифними планами можна буде використовувати на мобільний інтернет та /або на передачу даних по технології CSD та/або на голосові дзвінки в мережі Київстар. Детальна інформація щодо оновленої лінійки незабаром з’явиться на сайті kyivstar.ua – слідкуйте за новинами.

При цьому абоненти усіх тарифних пропозицій з оновленими умовами можуть також окрім запропонованого тарифу самостійно безкоштовно змінити його на той, що більше відповідає їхнім потребам. Обрати можна з чинних пропозицій на сайті оператора: для лінійки Smart, а також для тарифів ВАШ Старт і Простий – до 1.01.2023, для лінійки IoT – до 1.02.2023.

Детальну інформацію абоненти можуть отримати у персонального менеджера або координатора, а також за телефоном 466 (для абонентів Київстар) чи 0800300466 (для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України). Дзвінки не тарифікуються.

* Після використання 60 ГБ/місяць у тарифних планах «Smart+» і «Smart Max» діє обмеження швидкості інтернету до 0,8 Мбіт.