м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Київстар збільшує обсяг послуг у тарифах Smart для бізнесу та оновлює умови користування деякими сервісами

      20.12.2021

      У 2021 році обсяги споживання послуг для ефективної роботи та спілкування бізнес-користувачів помітно зросли. Йдеться передусім про мобільний інтернет, дзвінки, сервіси для гнучкої роботи та комунікацій. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року за 11 місяців 2021 користування мобільним інтернетом зросло на 16,9%, обсяг використання послуг мобільної телефонії для дзвінків по Україні – на майже 9%.  Запит на використання комплексу сервісів Office 365 збільшився на 348%, а на користування Віртуальною мобільною АТС  — на 17%. 

      Щоб забезпечити корпоративних абонентів компанії необхідними обсягами послуг у рамках наявних тарифних планів, Київстар переглянув та збільшив наповнення пропозицій тарифної лінійки Smart та відповідно до цього збалансував їхню вартість. 

      З 1 січня 2022 року в тарифах оновленої лінійки Smart бізнес-абоненти отримують іще більше хвилин для дзвінків на інші мережі, щоб вирішувати робочі завдання та спілкуватися з близькими. Ці хвилини також можна використовувати для дзвінків за кордон на популярні напрямки (Італія, Польща, Чехія, Німеччина, Росія). Крім того, збільшився обсяг МБ для доступу до інтернету. 

      У більшість тарифних планів включено користування без додаткових оплат програмним забезпеченням Microsoft Office 365, Віртуальною мобільною АТС, безоплатне підключення та користування кількома SIM-картами для одного номера телефону (SIM для планшета та SIM для другого телефона) та ін.  

      Надані можливості дають змогу компаніям гнучкіше організовувати свої бізнес-процеси та роботу працівників зі зручного місця у будь-який час, зберігаючи для них можливість спільної роботи та доступу до завдань. 

      Оновлені пакетні пропозиції вигідніші за попередні, адже зростання обсягу затребуваних послуг більше, ніж зростання вартості тарифу. Наприклад, безпосередня вартість 80 хвилин на дзвінки по Україні дорівнює 120 грн, тоді як вартість тарифу Smart, до якого в оновленій пропозиції додано 80 хв, збільшено лише на 50 грн.

      З 1 січня 2022 балансуються також умови користування деякими сервісами для бізнесу, вартість яких уже не відповідає ринковим умовам. Так, для всіх користувачів сервісу в середньому на 10% збільшується вартість хвилини переадресованого дзвінка з номера 0-800, яка не змінювалась уже понад 7 років. Зміни торкнуться і вартості послуги розсилки SMS Комерційного контакт-центру (усереднено на 40%) та послуги розсилки SMS-повідомлень: вартість 1 SMS становитиме 0,55 грн, а для клієнтів, які переключаться до Комерційного контакт-центру, доставка 1 SMS обходитиметься у 0,50 грн.

      Ці зміни потрібні, щоб підтримувати обслуговування сервісів на належному рівні та забезпечувати клієнтам найкращий досвід користування послугами Київстар для бізнесу. Компанія постійно працює над розвитком мережі, зокрема 4G-покриття, волоконно-оптичних споруд, оновлює системи, що забезпечують роботу сервісів, та працює над запуском інноваційних технологічних рішень.

      У 2021 році команда Big Data Київстар вдосконалила алгоритм налаштування таргетованих та тригерних SMS-повідомлень. Також було розроблено нові аналітичні моделі для пошуку цільових аудиторій. В результаті користувачам сервісу стали доступні нові фільтри для відбору груп отримувачів повідомлень за певними ознаками, які відповідають запиту клієнтів, а також інші налаштування, які покращили роботу сервісу загалом. З урахуванням уже впроваджених змін, з 01.01.2022 року Київстар усереднено на 10% змінює вартість розсилки таргетованих та тригерних SMS-повідомлень, щоб збалансувати її відповідно до нових можливостей сервісу, та продовжує працювати над новим функціоналом, який дасть іще більше можливостей клієнтам.

      Усі актуальні тарифні плани доступні в розділі Тарифи та на сторінках згаданих вище сервісів.

      Абоненти або координатори компаній, яких стосуються зміни, будуть проінформовані  про оновлення умов в SMS-повідомленнях або електронним листом не пізніше, ніж за 7 днів до їхнього впровадження. 

      Детальну інформацію абоненти можуть отримати у персонального менеджера або координатора, а також за телефоном 466 (для абонентів Київстар) чи 0800 300 466  (для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України). Дзвінки не тарифікуються.

      Важливо: до 01.01.2022р. абоненти можуть вибрати будь-який інший тарифний план, опублікований на сайті kyivstar.ua.