Про відповіді на офіційні звернення до Київстар

21.04.2022

Під час війни на території України, коли більша частина працівників для їх безпеки працює віддалено, Київстар тимчасово не має можливості надавати відповіді на офіційні запити та звернення у паперовому вигляді. Проте ви завжди можете надіслати запит на електронну адресу info@kyivstar.net або звернутися в центри обслуговування клієнтів.

Звертаємо вашу увагу, що у зверненні необхідно вказати вашу електронну адресу аби представник компанії мав можливість надіслати відповідь з ключем електронного підпису. Ми обов’язково зареєструємо й розглянемо ваші звернення, якщо в них є:

Якщо подає фізична особа:

  • Прізвище, ім’я, по батькові та підпис автора

  • Поштова адреса місця, де мешкає заявник

  • Суть звернення

Якщо подає юридична особа:

  • Прізвище, ім’я, по батькові керівника та підпис автора

  • Поштова адреса офісу

  • Суть звернення

Ми розглядаємо всі запити інформації та інші офіційні документи від юридичних осіб, адвокатів та представників органів державної влади, які оформлені відповідно до вимог нормативно-правових актів України. Якщо ви надсилаєте якийсь із цих документів електронною поштою, будь ласка, переконайтеся, що на них є кваліфікований електронний підпис автора.