Новини і акції

Просто залишайтеся вдома, а ми подбаємо про зв’язок!

23.03.2020

Звернення Олександра Комарова, Президента Київстар.

Наша країна, як і весь світ, переживає зараз непрості турбулентні часи. Зв’язок – особливо зараз – це щоденна потреба кожного з нас. Ми дбаємо про те, щоб ви завжди могли спілкуватись із сім’єю, друзями та колегами – де б ви не були.

Київстар – найбільша телеком-компанія в Україні, яка обслуговує понад 26 мільйонів абонентів. Саме зараз, як ніколи, наша функція є соціально важливою. Тому команда Київстар продовжує робити все для того, щоб забезпечувати безперервність зв’язку. Для нас критично важливими є безпека та здоров’я працівників. Більша частина колективу зараз працює дистанційно. На робочих місцях залишаються ті, чия присутність є важливою для функціонування компанії. Для них організовані особливі умови праці та застосовані посилені профілактичні заходи.

Далі я хотів би розповісти про всі ті допоміжні заходи, яких ми вжили, щоб полегшити життя абонентів у ці часи. Цю інформацію ми будемо оновлювати, адже постійно впроваджуємо нові й нові пропозиції для наших абонентів, які допоможуть їм адаптуватись до змін у звичному розпорядку. Тож раджу слідкувати за новинами на сайті та на наших сторінках у соціальних мережах.

Завжди бути на зв’язку

Важко переоцінити роль медиків у боротьбі з епідемією. І в кризові часи ми всі маємо підтримувати одне одного, робити свій внесок у загальну справу. Як подяку українським лікарям за їхню щоденну працю ми нараховуємо їм бонусні кошти на мобільний рахунок. Лікарі турбуються про нас, а Київстар дає лікарям можливість в умовах карантину та понаднормової роботи завжди залишатися на зв’язку – з рідними, пацієнтами та колегами.

Для контрактних клієнтів фізичних осіб та бізнес-клієнтів ми збільшили ліміти в рамках послуги «Відстрочка платежу». Це дозволить клієнтам відтермінувати оплату за послуги, використані в березні чи квітні 2020 року. Для абонентів, які не користуються кредитними лімітами, Київстар до 24 квітня скасовує комісію при замовленні додаткових коштів. Завдяки цьому клієнти зможуть і далі користуватися зв’язком та матимуть додатковий час щоб поповнити рахунок.

Доступ до інформації про здоров’я

Для нас важливо, щоб в абонентів був доступ до офіційної та перевіреної інформації щодо карантину та протидії COVID-19, тому ми зробили безкоштовними всі дзвінки з території України на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру тощо, де можна дізнатися все про заходи профілактики. Наші абоненти також можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ без списання мегабайтів трафіку. Детальніше.

За зверненням МОЗ ми робимо регулярні інформаційні SMS-розсилки для наших абонентів щодо заходів захисту від COVID-19 та перебування на карантині.

До речі, абоненти, які встановили мобільний додаток Doctor Online, тепер можуть безкоштовно та цілодобово отримувати консультації кваліфікованих лікарів різних спеціальностей, використовуючи чат, відео- або аудіодзвінок.

Як провести час із користю

Для тих, хто хоче навчатись та розвиватись, ми пропонуємо нетарифікований доступ до онлайн-курсів і лекцій Prometheus та енциклопедії Wikipedia.

Для старшого покоління, що зараз потребує особливої уваги, ми розробили прості онлайн-уроки, які дозволять їм швидко опанувати ази смартфона.

Щоб діти, які знаходяться на вимушених канікулах, змогли безпечно користуватись інтернетом, розроблено рекомендації для вчителів, батьків та дітей, як поводитись у мережі.

Для дозвілля ми рекомендуємо Київстар ТБ із розширеним доступом до контенту на час карантину. Абонентам «Домашнього Інтернету» ми даємо змогу продовжувати користування навіть якщо не було можливості вчасно оплатити послугу. Завдяки безкоштовній послузі «Тиждень довіри» можна відстрочити оплату до 7 днів раз на місяць.

Віддалений офіс

Ми знаємо, скільки клієнтів зараз вимушені облаштовувати тимчасовий офіс у себе вдома. Їм ми пропонуємо ряд рішень для комфортної організації роботи, які будуть корисні в будь-якій ситуації: від спілкування з командою до ведення повноцінного документообігу. Всім, хто зараз переходить на віддалену роботу, ми надамо 2 місяці у подарунок.

До речі, тепер ми підписуємо документи з бізнесом онлайн.

Клієнти в роумінгу

Ми подбали про те, щоб наші клієнти, які все ще перебувають за кордоном, також були на зв’язку – для їхніх потреб було нараховано 60 грн (передплачена форма обслуговування) або 10 хв (контрактні абоненти). Дзвінки на гарячу лінію МЗС України для них безкоштовні.

Сервіс

Ми пишаємось тим, що наша компанія – це найбільша телеком-мережа України, адже нашими послугами користується більша половина населення. Наш головний пріоритет – це безперебійний сервіс для всіх абонентів. Нагадаю, що кожний наш тариф мобільного зв'язку надає необмежені дзвінки в мережі Київстар. Усі тарифи, що містять інтернет, включають нетарифікований доступ до соціальних мереж та месенджерів. Отже, ви можете постійно бути на зв'язку з найдорожчими і найважливішими контактами!

Ми готові допомагати вам 24/7 – для цього вам немає необхідності полишати домівку, адже наші канали підтримки доступні онлайн, а більшість сервісних питань ви можете розв'язати тут і зараз.

Працівники

Ми дбаємо про безпеку та здоров’я своїх працівників. Тому більша частина колективу зараз працює дистанційно. На робочих місцях залишаються ті, чия присутність є важливою для штатного функціонування компанії. До таких працівників, у тому числі, належать ті, хто в межах своєї відповідальності слідкує за підтримкою функціонування мережі, та ті, хто напряму контактує з абонентами. Для них організовані умови праці та застосовані посилені профілактичні заходи, які дозволяють мінімізувати ризики.

Тому просимо вас не хвилюватись, адже паніка страшніша за хворобу. Піклуйтеся про себе та бережіть близьких. Залишайтеся вдома, а ми подбаємо про те, щоб ви були завжди на зв’язку!