м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Спрощуються умови користування хмарними сервісами Microsoft від Київстар

      08.06.2022

      У відповідь на збільшену потребу компаній у воєнний час використовувати хмарні технології Microsoft надав спеціальні умови користувачам сервісів Azure та Microsoft 365.

      Відтепер сертифікований партнер Microsoft в Україні національний оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах*.

      Зокрема, клієнти, угоди з якими на користування сервісами Microsoft Azure та Microsoft 365 набули чинності до 1 квітня 2022 року, зможуть отримувати відповідні послуги до кінця поточного року без внесення за них оплати**.

      Нові ж користувачі зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.

      А на підключення в цей період сервісів Microsoft Azure під індивідуальні потреби клієнтів можуть надаватися спеціальні умови користування послугами, які визначаються після проведення фахових консультацій з Київстар.

      Нагадаємо, що хмарні сервіси від Microsoft, які можна підключити в Київстар, дозволяють зробити бізнес-процеси гнучкішими, робочі завдання – доступними звідусіль та у будь-який час, а IT-інфраструктура, перенесена у хмару, отримує належний рівень захисту та можливості резервування й відновлення даних.

       

      Застосовуючи хмарні рішення, комерційна компанія або державне підприємство може:

      • з Microsoft 365 чи Azure Virtual Desktop облаштувати робочі місця для співробітників у будь-якій точці світу;
      • налаштувати  ефективну дистанційну роботу команди з пакетом офісних програм Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, 1ТБ хмарного сховища);
      • оптимізувати, створити нову чи перенести наявну IT-інфраструктуру в хмару;
      • зберігати дані у хмарі як тимчасово, так і на постійній основі;
      • робити резервне копіювання усієї важливої інформації завдяки Azure Backup (налаштування бекапу як окремих файлів і баз даних, так і робочих станцій працівників);
      • протидіяти великим збоям завдяки Azure Site Recovery, який створений для екстреного відновлення даних (DRaaS) та багато іншого.

      Підібрати оптимальне хмарне рішення для роботи компанії під час війни з урахуванням її індивідуальних потреб та замовити консультацію можна на офіційному сайті Київстар. Також оператор надає підтримку для роботи сервісів після підключення.

      * Умови надання Київстаром хмарних сервісів від Microsoft залежать від рішень, прийнятих постачальником сервісів – компанією  Microsoft,  та можуть бути змінені безпосередньо постачальником у будь-який момент. 

      ** Детальну інформацію наявні клієнти можуть отримати у персональних менеджерів Київстар.

       

      Довідка про Київстар:

      Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2022 року обслуговував 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Компанія забезпечує найвищу поміж мобільних операторів України середню швидкість передачі даних у мережі мобільного зв’язку, що підтверджується дослідженнями Speedtest від Ookla. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку та інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, цифрове ТБ та ін.

      Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний як найбільший платник податків на телеком ринку, кращий роботодавець та соціально відповідальна компанія.

      Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.