Новини і акції

Зміна умов надання послуги «Особистий рахунок» для корпоративних абонентів

29.07.2020

З 04.08.2020 для корпоративних абонентів Київстар припиняється можливість підключення послуги «Особистий рахунок», а також підключення та зміни пакетів, що надаються в її межах. Для абонентів, які вже користуються послугою, можливість поповнення особового рахунку закривається. Для них послуга залишається активною до остаточного використання раніше внесених на рахунок грошових коштів, але не пізніше, ніж до 01.02.2021. Після закінчення цього терміну дія послуги припиниться остаточно.

Корпоративні клієнти, які бажають повернути зараховані на особистий рахунок кошти, можуть подати відповідну заяву, звернувшись до найближчого магазину Київстар із паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номеру.

Деталі можна отримати за номерами 466 або 0 800 300 466 (безкоштовно з мобільних Київстар).