Зміни інтерфейсу послуги «Навігатор» для бізнес-клієнтів
14.05.2021
З 14 по 17 травня 2021 сервіс «Навігатор» буде планово переведено на нову технічну платформу, яка з часом дозволить використовувати більш розширений функціонал та зробить користування послугою зручнішим. На першому етапі користувачі отримають доступ до нового інтерфейсу та оновлених карт, що значно покращить та спростить роботу з сервісом.
Для коректної роботи послуги після переведення на нову платформу користувачам необхідно самостійно зробити додаткові налаштування:
- у системі Мій Київстар повторно визначити «Операторів» для відстежування «Співробітників». Інструкція;
- на новій платформі сервісу «Навігатор» повторно налаштувати геозону. Інструкція.
У разі виникнення питань щодо налаштувань необхідно звертатись до персонального менеджера або за номером 0 800 303 466
Важливо: в період переходу на нову платформу можливі тимчасові перебої в роботі сервісу.