Тимчасове відключення/повторне включення номера

Послуга стане в пригоді, якщо телефон загубився. Номер можна повторно підключити, якщо ви знайшли телефон або замінили SIM-карту. При заміні SIM-карти номер повторно підключиться автоматично.

Як підключитися

Є декілька варіантів:

  1. самостійно подати заявку в системі самообслуговування «Мій Київстар»;
    • Увійдіть у «Мій Київстар».
    • Оберіть розділ «Послуги» та подайте відповідну заявку. Заявка на тимчасове закриття номера обробляється протягом 30 хвилин. Заявку на повторне підключення номера можна подати в тому ж розділі.
  2. зателефонувати 477 або 0800300466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).
  3. звернутися в наближчий магазин «Київстар»;

Які дані потрібні, щоб призупинити обслуговування номера

При зверненні до магазину «Київстар»:

  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одну з наступних інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;
  • IMEI кінцевого обладнання (за умови пред’явлення оригінального носія) та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • IMEI кінцевого обладнання (за умови пред’явлення оригінального носія) та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;

При зверненні до інформаційно-довідкової служби:

  • код PUK1;
або одну з цих інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.

Які дані потрібні, щоб поновити номер

При зверненні до магазину «Київстар»:

  • пароль;
або
  • оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одну з цих інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (не доступно в Магазині партнера);
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів (не доступно в Магазині партнера);
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • IMEI кінцевого обладнання (за умови пред’явлення оригінального носія) та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • IMEI кінцевого обладнання (за умови пред’явлення оригінального носія) та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;

При зверненні до інформаційно-довідкової служби:

  • пароль;
або
  • код PUK1;
або одну з цих інформаційних комбінацій:
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
  • будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів поповнення рахунку та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.

Ви можете тимчасово припинити обслуговування вашого номера на строк до шести місяців, а потім відновити його. При цьому ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Будь ласка, зверніть увагу. Абонплата за умовами тарифного плану та додаткових послуг не знімається, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується (можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як підключитися

Є декілька варіантів:

  • звернутися в наближчий магазин «Київстар»;
  • самостійно подати заявку в системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • зателефонувати 477 або 0800300466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Заявка може бути виконана в будь-який день поточного місяця або з 1-го числа наступного місяця, як вам буде зручно.

Якщо ви плануєте, щоб обслуговування абонентського номера було тимчасово припинено:

  • З наступного місяця: ваша заявка буде виконана в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00).
  • З дати подання заявки: заявка буде виконана протягом 30 хвилин;
  • З будь-якої майбутньої дати поточного місяця: заявка буде виконана в період з 00:00 до 01:00 обраної дати.

Заявка на підключення номера після тимчасового закриття обробляється протягом 30 хвилин для голосових тарифних планів і протягом доби для неголосових тарифних планів.

 
Магазин

Щоб тимчасово припинити обслуговування або відновити його, зверніться до найближчого магазину Київстар.
Для оформлення заяви необхідно мати з собою паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію або тимчасове посвідчення особи, видане органами МВС, у випадку крадіжки або втрати національного паспорта України. Відновити номер можна незалежно від стану рахунку. Для роботи заново підключених послуг на рахунку має бути сума, що перевищує поріг підключення.

477 або 0800300466

Наберіть 477 або 0800300466 з номера, обслуговування якого необхідно тимчасово припинити або відновити. Дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача, подайте заяву на тимчасове припинення обслуговування або відновлення.Якщо заявка була подана в останній день місяця, вона буде виконана до кінця доби.
Заявку можна подати до 23:00 останнього дня місяця.

Мій Київстар

Щоб подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера, достатньо:

  • Увійти в систему «Мій Київстар».
  • Обрати розділ «Послуги» та подати відповідну заявку.

Заявка на тимчасове закриття номера обробляється протягом 30 хвилин.
Повторне підключення номера після тимчасового закриття
В системі «Мій Київстар» зайдіть у розділ «Послуги» та подати відповідну заяву.

Тарифікація

Щомісячна абонентська плата, грн

5,31

Тарифи зазначені з урахуванням усіх податків та зборів.