Перереєстрація номера

Послуга «Перереєстрація номера» дозволяє переоформити існуючий абонентський номер на нового абонента.

Що для цього потрібно?

Перереєстрація номера надається виключно за згодою існуючого абонента і нового абонента при зверненні до найближчого магазину Київстар із документами (див. таблицю нижче).

Обов'язковою умовою даної послуги є підписання новим абонентом угоди «Про надання телекомунікаційних послуг для мобільного зв'язку».

 

Коли можна подати заявку?

Заявку можна подати у період з 4-го числа до передостаннього дня поточного місяця. Вона буде виконана в той же день до 20:00.

 

А що з залишком на рахунку?

Невикористані кошти не переносяться на новий особовий рахунок після перереєстрації. Їх можна перенести на інший особовий рахунок, перерахувати на банківську карту або можна забрати залишок готівкою.

 

Скільки це коштує?

Вартість перереєстрації з фізичної особи на фізичну особу, з фізичної особи на юридичну особу - без нарахування додаткової плати незалежно від кількості номерів і особових рахунків.

 

  • Для перереєстрації з фізичної особи на фізичну особу
  • Для перереєстрації з фізичної особи на юридичну особу
Детальніше про перереєстрацію юридичних осіб див. тут

 

Для отримання детальних умов надання послуги «Перереєстрація» зверніться, будь ласка, до вашого персонального менеджера або в інформаційно-довідкову службу за номером 466 (з будь-якого номера мережі Київстар) або 0 800 300 466 (з міських і мобільних номерів по Україні).