Програма «Відстрочка платежу»

Програма«Відстрочка платежу»

Користуйтесь зараз – сплачуйте в наступному місяці. Чим більший ваш рахунок за послуги мобільного зв'язку, тим більша сума кредиту.

 

Переваги

Оплата послуг мобільного зв’язку після фактичного їх використання.
Доступність програми, незалежно від абонентського стажу та розміру щомісячного рахунку.
Жодних комісій та додаткових платежів.
Зручна система інформування та нагадувань про необхідність поповнення рахунку.

Як це працює

  1. Розмір кредитного ліміту визначається залежно від середньомісячної суми витрат за останні чотири місяці та встановлюється 5-го числа.
  2. Доступні кредитні ліміти: 10%, 25%, 50%, 100%, 200%, 300%. При автоматичному підключенні програми ліміт встановлюється за стандартом – у розмірі 100% від середньомісячних витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо ви щомісяця витрачали на послуги зв’язку 100 грн, ваш стандартний ліміт буде -100 грн.
  3. Погасити заборгованість потрібно до 19 числа наступного місяця.
  4. При міграції на обслуговування за договором з передплаченої форми обслуговування та перереєстрації номеру на фізичну особу програма «Відстрочка платежу» підключається автоматично з лімітом 100% від середньомісячних витрат.
  5. Плата за підключення, користування послугою «Відстрочка платежу», зміна кредитного ліміту або відключення послуги не стягується.

Як дізнатись та змінити свій кредитний ліміт

Перевіряйте поточний кредитний ліміт за допомогою запиту *170*4#

Підключити або змінити відсоток кредитного ліміту «Відстрочки платежу» можна через «Мій Київстар», в розділі «Послуги»/«Можливості при нулі», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар.Після підключення, зміни процентної ставки кредиту надійде відповідне sms.

Заявка на підключення програми виконується 1 числа наступного місяця після її подачі, кредит буде перерахований 5-го числа. Заявка на зміну відсотка кредиту виконується протягом доби після її подачі.

Максимальна сума кредиту – 20 000 грн.

Як відключити послугу

Відключити послугу «Відстрочка платежу» можна за допомогою системи «Мій Київстар» в розділі «Послуги» / «Можливості при нулі», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар. Заявка на відключення виконується в останній день місяця після її подання.

Чому змінився кредитний ліміт

Нова сума кредиту встановлюється автоматично з 5-го числа місяця у разі збільшення або зменшення витрат на особовому рахунку більш ніж на 10% в порівнянні з попереднім місяцем.

Як погасити заборгованість

Заборгованість за попередній місяць погашається не пізніше 19-го числа наступного місяця включно. Якщо оплата не буде внесена, 20-го числа послуги відключаються, навіть якщо кредитний ліміт не перевищено. Щоб знову користуватися послугами, необхідно оплатити рахунок за минулий і поточний місяць.

Ми будемо відправляти вам SMS-нагадування про те, коли і на яку суму необхідно поповнити рахунок. А також ви будете отримувати SMS, коли стан рахунку наближатиметься до вичерпання ліміту.

1 січня

Стан рахунку -80грн.

(заборгованість за грудень)

19 січня

Поповнення 80грн.

20 січня

Стан рахунку 0 грн.

Користування послугами не блокується

Поповнюйте рахунок без комісії на сайті Київстар https://pay.kyivstar.ua/, банківською карткою за номером 899, а також в терміналах самообслуговування або скретч-картою.

Хто може скористатись програмою «Відстрочка платежу»

Програма доступна за стандартом всім абонентам фізичним та юридичним особам, які обслуговуються за договором. Детальніше про програму «Відстрочка платежу» для бізнес-абонентів – за посиланням.

Будь ласка, зверніть увагу. Підключення відстрочки недоступно абонентам, чия адреса зареєстрована на території АР Крим, Донецькій та Луганській області.

    • При використанні 80% кредитного ліміту Ви будете щодня отримувати SMS про стан рахунку.
    • Також ми надсилатимемо вам SMS-нагадування стосовно того, коли і яку суму необхідно внести на рахунок.
    • Програма «Відстрочка платежу» не сумісна з послугою «Мікрокредит».
    • Поріг підключення послуг — 0,01 грн.