Програма «Відстрочка платежу»

Програма«Відстрочка платежу»

Користуйтесь зараз – сплачуйте в наступному місяці. Чим більший ваш рахунок за послуги мобільного зв'язку, тим більша сума кредиту.

Переваги

Оплата послуг мобільного зв’язку після фактичного їх використання.
Доступність програми, незалежно від абонентського стажу та розміру щомісячного рахунку.
Жодних комісій та додаткових платежів.
Зручна система інформування та нагадувань про необхідність поповнення рахунку.

Як це працює

  1. Розмір кредитного ліміту визначається залежно від середньомісячної суми витрат за останні чотири місяці та встановлюється 5-го числа.
  2. Доступні кредитні ліміти: 10%, 25%, 50%, 100%, 200%, 300%. При автоматичному підключенні програми ліміт встановлюється за стандартом – у розмірі 100% від середньомісячних витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо ви щомісяця витрачали на послуги зв’язку 100 грн, ваш стандартний ліміт буде -100 грн.
  3. Погасити заборгованість потрібно до 19 числа наступного місяця.
  4. З 30 cічня 2018 року при міграції на обслуговування за договором з передплаченої форми обслуговування та перереєстрації номеру на фізичну особу програма «Відстрочка платежу» підключається автоматично з лімітом 100% від середньомісячних витрат.

Як дізнатись та змінити свій кредитний ліміт

Перевіряйте поточний кредитний ліміт за допомогою запиту *170*4#

Підключити, відключити або змінити відсоток кредитного ліміту «Відстрочки платежу» можна через «Мій Київстар», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар.

Заявка на підключення програми виконується 1 числа наступного місяця після її подачі, заявка на відключення – в останній день місяця.

Максимальна сума кредиту – 20 000 грн.

Як погасити заборгованість

За умовами програми, ви маєте внести оплату не пізніше 19-го числа наступного місяця включно. Якщо оплату не буде внесено, 20-го числа послуги відключаються. Щоб знову користуватись послугами, необхідно оплатити у повному обсязі заборгованість по рахунку.

1 січня

Стан рахунку -80грн.

(заборгованість за грудень)

19 січня

Поповнення 80грн.

20 січня

Стан рахунку 0 грн.

Користування послугами не блокується

Поповнюйте рахунок без комісії на сайті Київстар https://pay.kyivstar.ua/, банківською карткою за номером 899, а також в терміналах самообслуговування або скретч-картою.

Хто може скористатись програмою «Відстрочка платежу»

Програма доступна за стандартом всім абонентам фізичним та юридичним особам, які обслуговуються за договором. Детальніше про програму «Відстрочка платежу» для бізнес-абонентів – за посиланням.

Будь ласка, зверніть увагу. Підключення відстрочки недоступно абонентам, чия адреса зареєстрована на території АР Крим, Донецькій та Луганській області.

    • Ви отримуватимете SMS, коли стан рахунку наближатиметься до вичерпання ліміту. Також ми надсилатимемо вам SMS-нагадування стосовно того, коли і яку суму необхідно внести на рахунок.
    • Програма «Відстрочка платежу» не поєднується з послугою «Мікрокредит».