Програма «Відстрочка платежу»
Переваги
Як це працює
- Розмір кредитного ліміту визначається залежно від середньомісячної суми витрат за останні чотири місяці та встановлюється 5-го числа.
- Доступні кредитні ліміти: 10%, 25%, 50%, 100%, 200%, 300%. При автоматичному підключенні програми ліміт встановлюється за стандартом – у розмірі 100% від середньомісячних витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо ви щомісяця витрачали на послуги зв’язку 100 грн, ваш стандартний ліміт буде -100 грн.
- Погасити заборгованість потрібно до 20 числа наступного місяця.
- При міграції на обслуговування за договором з передплаченої форми обслуговування та перереєстрації номеру на фізичну особу програма «Відстрочка платежу» підключається автоматично з лімітом 100% від середньомісячних витрат.
- Плата за підключення, користування послугою «Відстрочка платежу», зміна кредитного ліміту або відключення послуги не стягується.
Як дізнатись та змінити свій кредитний ліміт
Перевіряйте поточний кредитний ліміт за допомогою запиту *170*4#
Підключити або змінити відсоток кредитного ліміту «Відстрочки платежу» можна через «Мій Київстар», в розділі «Послуги»/«Можливості при нулі», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар.Після підключення, зміни процентної ставки кредиту надійде відповідне sms.
Заявка на підключення програми виконується 1 числа наступного місяця після її подачі, кредит буде перерахований 5-го числа. Заявка на зміну відсотка кредиту виконується протягом доби після її подачі.
Максимальна сума кредиту – 20 000 грн.
Як відключити послугу
Відключити послугу «Відстрочка платежу» можна за допомогою системи «Мій Київстар» в розділі «Послуги» / «Можливості при нулі», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар. Заявка на відключення виконується в останній день місяця після її подання.Чому змінився кредитний ліміт
Нова сума кредиту встановлюється автоматично з 5-го числа місяця у разі збільшення або зменшення витрат на особовому рахунку більш ніж на 10% в порівнянні з попереднім місяцем.Як погасити заборгованість
Заборгованість за попередній місяць погашається не пізніше 20-го числа наступного місяця включно. Якщо оплата не буде внесена, 21-го числа послуги відключаються, навіть якщо кредитний ліміт не перевищено. Щоб знову користуватися послугами, необхідно оплатити рахунок за минулий і поточний місяць.
Ми будемо відправляти вам SMS-нагадування про те, коли і на яку суму необхідно поповнити рахунок. А також ви будете отримувати SMS, коли стан рахунку наближатиметься до вичерпання ліміту.
Стан рахунку -80грн.
(заборгованість за грудень)
Поповнення 80грн.
Стан рахунку 0 грн.
Користування послугами не блокується
Поповнюйте рахунок без комісії на сайті Київстар https://pay.kyivstar.ua/, банківською карткою за номером 899, а також в терміналах самообслуговування або скретч-картою.
Хто може скористатись програмою «Відстрочка платежу»
Програма доступна за стандартом всім абонентам фізичним та юридичним особам, які обслуговуються за договором. Детальніше про програму «Відстрочка платежу» для бізнес-абонентів – за посиланням.
Будь ласка, зверніть увагу. Підключення відстрочки недоступно абонентам, чия адреса зареєстрована на території АР Крим, Донецькій та Луганській області.
- При використанні 80% кредитного ліміту Ви будете щодня отримувати SMS про стан рахунку.
- Також ми надсилатимемо вам SMS-нагадування стосовно того, коли і яку суму необхідно внести на рахунок.
- Програма «Відстрочка платежу» не сумісна з послугою «Мікрокредит».
- Поріг підключення послуг — 0,01 грн.