Переадресація виклику

Залишайтеся на зв'язку, навіть коли не можете відповісти на дзвінок. Усі вхідні дзвінки будуть перенаправлятися на інший номер або на автовідповідач.

 Як працює переадресація

  • Ви підключаєте послугу «Переадресація виклику».
  • На номер Київстар надходить вхідний дзвінок.
  • Виклик автоматично перенаправляється на вказаний номер, при цьому ваш мобільний телефон не дзвонить.
  • Ви відповідаєте на дзвінок з телефону, на який перевівся виклик.

 Коли спрацьовує переадресація

  • Якщо немає відповіді
    Вхідний виклик буде автоматично перенаправлятися на інший номер, якщо ви не відповідаєте на дзвінок на своєму телефоні.
  • Якщо номер недоступний
    Вхідні виклики будуть автоматично перенаправлятися на інший номер, якщо ваш телефон вимкнений або знаходиться за межами покриття Київстар. Коли ви повернетеся в мережу, дзвінки знову будуть надходити на ваш телефон.
  • Якщо лінія зайнята
    Вхідні дзвінки будуть автоматично перенаправлятися на інший номер, якщо ви розмовляєте і у вас не активована послуга утримання виклику.
  • Безумовна переадресація
    Усі вхідні дзвінки будуть автоматично перенаправлятися на інший номер. Послуга буде діяти навіть якщо ваш телефон вимкнений. Щоб знову приймати вхідні дзвінки, скасуйте переадресацію.

Будь ласка, зверніть увагу

Підключивши режим безумовної переадресації, всі інші режими переадресації будуть відключені. У всіх інших випадках — режими переадресації дзвінків можуть працювати паралельно.

У деяких телефонах є додаткові види переадресації: переадресація факсимільних дзвінків і переадресація передачі даних.

 Як поставити переадресацію

  • Через меню мобільного телефону. В різних моделях телефонів розділи можуть називатися по-своєму: «Переадресація», «Перенаправлення». Знайдіть розділ, виберіть тип переадресації та вкажіть номер, на який будуть переводитися дзвінки.
  • Через «Мій Київстар». Перейдіть на сторінку «Мій Київстар» → «Послуги» → «Підключення послуги» → «Управління зв'язком» → «Переадресація дзвінків». Виберіть тип переадресації та вкажіть номер, на який будуть переводитися дзвінки.

    Будь ласка, зверніть увагу: Через «Мій Київстар» ви можете налаштувати переадресацію тільки на номери Київстар.

  • Через голосове меню. Зателефонуйте на короткий номер і слідуйте підказкам.
Тип переадресаціїТип команди
Переадресація дзвінків
(загальні команди)
Активувати всі умовні переадресації: **004*Номер#Показать код
Скасувати всі умовні переадресації: ##004#Показать код
Скасувати всі переадресації: ##002#Показать код
Режим переадресації «Немає відповіді»Включити і активувати: **61*Номер#Показать код
Включити переадресацію: *61#Показать код
Перевірити стан: *#61#Показать код
Відключити: #61#Показать код
Скасувати: ##61#Показать код
Встановити час очікування виклику, для режиму «Немає відповіді»Підключивши переадресацію «Немає відповіді», ви можете задати час, через який система автоматично перенаправляє виклик на інший номер, якщо ви не відповіли на дзвінок. Встановити час очікування на 30 секунд: **61*Номер**N#Показать код
Приклад: **61*+38067ххххххх**30# — протягом 30 секунд ви можете відповісти на дзвінок, а після він буде переадресовано. Вимкнути попередню установку: ##61#Показать код
Режим переадресації «Недоступний»Включити і активувати: **62*Номер#Показать код
Включити: *62#Показать код
Перевірити: *#62#Показать код
Відключити: #62#Показать код
Скасувати: ##62#Показать код
Режим переадресації «Зайнято»Включити й активувати: **67*Номер#Показать код
Включити: *67#Показать код
Перевірити стан: *#67#Показать код
Відключити: #67#Показать код
Скасувати: ##67#Показать код
Режим «Безумовна переадресація»Включити і активувати: **21*Номер#Показать код
Включити: *21#Показать код
Перевірити стан: *#21#Показать код
Відключити: #21#Показать код
Скасувати: ##21#Показать код

Включити переадресацію — ви вносите в систему номер, на який буде перенаправлятися дзвінок.

Активувати переадресацію — ви активуєте функцію переадресації на вказаний раніше номер.

Скасувати переадресацію — з системи видаляється номер, на який була встановлена переадресація.

Відключити переадресацію — ви деактивуєте переадресацію, але в системі зберігається номер, на який була встановлена переадресація.

 Скільки коштують переадресовані дзвінки

У переадресованих дзвінків немає додаткової плати — їх вартість буде за умовами вашого тарифу.

 Переадресація в роумінгу

Хто може налаштувати переадресацію дзвінків у роумінгу

  • Абоненти передплаченого зв'язку: можуть підключити тільки «Безумовну переадресацію».
  • Абоненти контрактного зв'язку: можуть підключити будь-який режим переадресації: «Безумовну переадресацію», «Немає відповіді», «Недоступний», «Зайнято».

Будь ласка, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку і включені вихідні дзвінки та SMS.

Скільки коштують переадресовані дзвінки в роумінгу

  • Якщо ви встановили безумовну переадресацію перебуваючи в Україні: як при вихідних дзвінках по Україні за умовами вашого тарифу.
  • Якщо ви встановили безумовну переадресацію перебуваючи за кордоном: як вхідний чи вихідний дзвінок в роумінгу за умовами вашого тарифу.
  • Якщо ви встановили один з типів умовної переадресації («Немає відповіді», «Недоступний», «Зайнято»): Переадресований виклик буде коштувати, як вхідний дзвінок за роумінг-тарифом номера, з якого встановлена переадресація. Вихідний дзвінок — за роумінг-тарифом номера, на який встановлена переадресація.

 Переадресація SMS

Скільки коштують переадресовані SMS

За умовами вашого тарифу — як звичайні SMS.

Будь ласка, зверніть увагу:

  • Встановити переадресацію SMS можуть тільки контрактні абоненти та тільки на номери Київстар.
  • Повідомлення перенаправляються тільки на один номер. Якщо ви встановили переадресацію з номера, на який вже перенаправляються SMS — повідомлення далі перенаправлятися не будуть.
  • Переадресація SMS не працює, якщо повідомлення відправляються:

    - через сайт Київстар;

    - через «Мій Київстар»;

    - з коротких номерів;

    - з номерів, що складаються з літер або символів;

    - з електронної пошти.

  • Переадресація SMS не працює для рекламних повідомлень оператора та його партнерів, а також з додатковими послугами: «Хто дзвонив», «Передзвони мені», «Повідомити мене», «Повідомити про мене» та іншими.

Як поставити переадресацію SMS

Контрактні абоненти можуть налаштувати переадресацію через Меню 100.

  • Наберіть *100#
  • Виберіть розділ «Послуги»
  • Натисніть «Переадресація SMS» та «Підключення»
  • Вкажіть номер, на який будуть перенаправлятися SMS — обов'язково в форматі 380 ХХ ХХХ ХХ ХХ

Передплачені абоненти можуть тільки відключити переадресацію SMS через Мій Київстар. Підключити переадресацію повідомлень через додаток тимчасово неможливо.