store iconМагазини
icon-pin-region
Послуги

Додай безлім

Підсилюйте свій тариф безлімітним інтернетом — замовляйте послугу Додай безлім.

Як підключити

Виберіть зручний спосіб:

Підключити Додай безлім можуть координатори чи користувачі з Самостійним управлінням послугами.

Як користуватися

  • Щоб пересвідчитися, що послуга підключена, перейдіть у Мій Київстар або наберіть *939*#
  • Після підключення послуга діятиме постійно. Замовити її відключення можна в будь-який момент.
  • У роумінгу послуга не працює.

Скільки це коштує

  • Додаткова плата за послугу — 150 грн/місяць
  • Щоб підключити, треба мати на рахунку суму для першого платежу за послугу

Найчастіше запитують

Користувачі всіх бізнес-тарифів, окрім тих, де і так діє безлім інтернет. Також послуга не поєднується з тарифами Gate, Data, IoT.

Підключити Додай безлім можуть координатори чи користувачі з Самостійним управлінням послугами.

Оплата зніматиметься щодня рівними частинами впродовж календарного місяця. Тобто вартість 150 грн розділяється на кількість днів у місяці.

Кожен цикл оплати починається 1-го числа і триває до кінця календарного місяця.

Якщо на рахунку немає коштів на плату за послугу, безлім не надається. Він почне діяти після поповнення рахунку.

Тариф вказаний з урахуванням усіх податків та зборів.

Ви отримуєте безлім — це означає, що інтернет-трафік не тарифікується, а обмеження швидкості може діяти лише якщо ви використали за місяць понад 50 ГБ. Після цього інтернет надаватиметься зі швидкістю до 0,8 Мбіт/с. Проте ви й надалі не сплачуєте окремо за гігабайти, трафік лишається безлімітним.

Щоб поновити швидкість мобільного інтернету, можна підключати послуги Турбо або Турбо-день.

Важливо. Якщо підключена ця послуга, при підрахунку кількості використаних гігабайтів також враховується трафік додаткових сервісів та додатків, наприклад, YouTube, Instagram, Facebook та інших.

Відключити послугу можуть координатори чи користувачі з Самостійним управлінням послугами. Щоб відключити, перейдіть у Мій Київстар або наберіть *939*0#.

Після заявки на відключення послуга діятиме до кінця календарного місяця.

Якщо змінити тариф на інший, послуга перестане діяти одразу зі зміною тарифу.

Живий чат