Іконка Домашнього Інтернету

У тарифі: Домашній Інтернет

На жаль, Домашній Інтернет поки недоступний у вибраному населеному пункті :( Спробуйте змінити регіон, щоб подивитися доступні тарифи.

Іконка Домашнього Інтернету

Домашній Інтернет

Перевірте, чи є за вашою адресою покриття Домашнього Інтернету від Київстар

Трафік

Безлім

Швидкість

до

100 Мбіт/с

Корисні функції

NO_DATA

Тиждень довіри

Випадково пропустили день оплати? Підключіть Тиждень довіри, і у вас залишиться доступ до інтернету та телебачення ще на 7 днів.

NO_DATA

Зміна адреси

Ви переїжджаєте? Домашній Інтернет і Київстар ТБ змінюють адресу разом із вами — тариф, залишок на рахунку та підключені послуги зберігаються.

Як знімається плата за тариф?

Підключити цей тариф можна, якщо ви ще не користуєтесь Домашнім Інтернетом від Київстар, і лише до 31 грудня 2022 року.

Щоб активувати тариф, на вашому рахунку має бути 100 грн. Це — стартовий платіж. З нього буде вирахувана щомісячна плата.

У перший місяць користування плата за Домашній Інтернет знімається тільки за ту кількість днів, що залишились до кінця місяця. Далі плата зніматиметься з особового рахунку 1-го числа кожного місяця.

Після активації тарифу автоматично надаватиметься знижка 50% на перші 6 місяців (місяць підключення + 5 місяців).

Якщо в день оплати тарифу коштів на рахунку недостатньо, Домашній Інтернет відключиться. Щоб знову ним користуватися, поповніть рахунок на необхідну суму — все запрацює впродовж 5 хвилин.

Поповнитися без комісії можна у додатку Мій Київстар та на сайті

Також ви можете скористатися послугою Тиждень довіри. Ми надамо вам 7 днів інтернету, якщо ви вчасно не встигли поповнитися. Замовте послугу:

Найчастіше запитують

  1. Перевірте, чи є покриття за вашою адресою, на сайті або напишіть нам у чат
  2. Якщо покриття є, залиште заявку
  3. Впродовж декількох годин ми вам зателефонуємо, щоб уточнити деталі
  • банківською карткою на сайті або через Мій Київстар
  • за номером 899 зі свого номера Київстар
  • готівкою в терміналах, магазинах Київстар, супермаркетах і відділеннях банків

Процедура не змінилася.

  • Перевірте на цій сторінці, чи є покриття Домашнього Інтернету за вашою адресою
  • Якщо покриття є, залиште заявку
  • Чекайте на дзвінок від нашого фахівця

В умовлений час ми безкоштовно підключимо послугу. Додатково доступна послуга Швидке підключення. Ми дбаємо про безпеку наших працівників і клієнтів – усі майстри мають засоби індивідуального захисту (бахіли, санітайзери та захисні маски).

Будь ласка, зверніть увагу. Оскільки рух громадського транспорту в багатьох містах обмежено, нашому майстру знадобиться трохи більше часу, аби приїхати до вас. Через це заявки можуть виконуватися довше. Під час візиту майстра рекомендуємо вам бути в масці та дотримуватися дистанції.

Якщо ви погано почуваєтеся, будь ласка, перенесіть візит нашого майстра на інший день та зверніться до лікаря. Дякуємо за розуміння та співпрацю.

Замовити послугу можна

  • самостійно через Мій Київстар
  • за запитом *461# з мобільного номера Київстар, що вказаний як контактний у Мій Київстар
  • за номером 0 800 300 460 (з номера Київстар або іншого мобільного оператора, дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються)

Послуга Тиждень довіри не тарифікується.

Тарифи вказано у гривнях та з урахуванням ПДВ.

Київстар пропонує безлімітний широкосмуговий доступ в інтернет на швидкості до 100 Мбіт/с. Ми використовуємо технологію FTTB (Fiber To The Building, Оптика в будинок) та під’єднуємо кожен будинок через оптоволоконний кабель Підключення між квартирами проводиться із мідним кабелем Ethernet. Це дозволяє забезпечити стабільно високу швидкість інтернет-доступу і не вимагає використання модема або будь-якого іншого додаткового обладнання.

Нові абоненти мають поповнити рахунок на суму повної плати за тариф до кінця другої доби від дня підключення. Якщо цього не зробити, інтернет тимчасово відключиться, поки ви не поповните рахунок.

Слідкуйте за новинами на сайті.