Що робити, якщо платіж на особовий рахунок не надійшов?
- Звірте номер договору, на який ви вносили гроші (чек/квитанція), з номером особового рахунку через Мій Київстар
- Якщо ви надсилали кошти через онлайн-сервіси або номер 889, зверніться в служби підтримки провайдерів (Portmone, ПриватБанк тощо)
- Якщо ви оплачували послугу через відділення банку (готівкою на банківські реквізити), платіж зараховується впродовж трьох банківських днів
- Якщо оплата проводилася через термінал, магазин Київстар або супермаркет, зверніться в службу підтримки термінала, магазину тощо
Більше на цю тему
- Як перевірити залишок коштів на особовому рахунку?
- Як призупинити обслуговування рахунку?
- Як поповнити рахунок Домашнього Інтернету?
- Що робити, якщо при спробі поповнити рахунок термінал/банкомат/на сайті з'являється помилка, не приймається платіж?
- Як отримати доступ до інтернету, якщо на рахунку немає грошей?
- Як дізнатися особовий рахунок Домашнього Iнтернету?
- Що робити, якщо платіж пішов не на той особовий рахунок?
- Як повернути кошти з рахунку Домашнього Інтернету?
- Щомісячну плату внесено, але інтернет не працює. Чому?
- Як нараховується плата за Домашній Інтернет?