Як підключити та відключити Київстар ТБ?

Якщо у вас підключено Домашній Інтернет та/або тарифи Все разом, ви можете оформити заявку на підключення через Мій Київстар або через контакт-центр. Оператор одразу підключить телебачення.

Якщо ви новий абонент, спочатку потрібно буде перевірити покриття Домашнього Інтернету за вашою адресою. Зробити це можна на сайті.

Якщо покриття є, залиште заявку на нашому сайті або за номером 460. Якщо ви подаєте заявку через Мій Київстар, переконайтеся, що ви вказали правильний контактний номер, оскільки наші фахівці телефонуватимуть вам саме за ним. Після подання заявки ми вам зателефонуємо, щоб узгодити дату, час і деталі підключення.

Якщо ви хочете підключити Київстар ТБ без Домашнього Інтернету, це можна зробити:

  • в додатку для смартфона або планшета
  • в додатку для Smart TV
  • у вебверсії

Для цього завантажте додаток, введіть номер телефону та виберіть один із ТВ-пакетів.

Будь ласка, зверніть увагу. Бізнес-абоненти можуть замовляти пакети, якщо у них підключено Самостійне управління послугами.

Відключити можна через Мій Київстар або за номером 466.