Чому не надсилаються SMS?
Можливі причини та способи усунення проблеми:
- На вашому рахунку недостатньо коштів для відправлення SMS-повідомлення або оплати пакета SMS. Рекомендуємо перевірити рахунок і поповнити, якщо це необхідно.
- У вашому телефоні не збережений або неправильно прописаний номер SMS-центру: +38 067 202 1111.
- Неправильно набраний номер адресата — без « +380». Перевірте, як збережений номер у телефонній книзі.
- У вас або в адресата повідомлення встановлено заборони вихідних/вхідних SMS. Скасуйте всі заборони. За умовчанням пароль — 0000.
- Повідомлення надсилається як відповідь на вхідне SMS. Спробуйте написати повідомлення заново і надіслати його без використання функції «Відповісти».
Більше на цю тему
- Чому мені не приходять SMS?
- Чому SMS надходить із запізненням?
- Чому SMS дублюються?
- Чи буде визначатися мій номер при відправленні SMS, якщо в мене підключена послуга «Антивизначник номера»?
- Яка максимальна довжина SMS-повідомлення?
- Як переглянути SMS у додатку Мій Київстар?
- Як дізнатися вартість відправлення SMS на короткий номер?
- Як позбутися спаму та рекламних SMS?
- Що робити, якщо я відправив SMS-запит на короткий номер, а відповідь не надійшла?
- Як відключити SMS із погодою (107007/107001)?