Я подав заявку на заміну тарифу, але тариф не змінився. Що робити?
Заміна тарифу для абонентів передплаченого зв'язку відбувається протягом доби, для контрактних – з 1-го числа наступного місяця.
Можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів для виконання заявки. Скористайтеся додатком Мій Київстар, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар).
Більше на цю тему
- Можна оплатити додаткові пакети мобільного інтернету з бонусного рахунку?
- Який тариф підходить для планшета?
- Як дізнатися свої тарифи на мобільний інтернет?
- Як дізнатися свій тарифний план?
- Як змінити тарифний план?
- Чому в різних областях різні тарифи?
- Які є тарифи тільки для дзвінків?
- Як вибрати тариф для свого регіону?
- Як дізнатися, за якими тарифами я дзвоню в роумінгу?
- Скільки коштує мобільний інтернет у роумінгу?
- Скільки коштує подзвонити на супутникові номери зв'язку?
- Скільки коштує надіслати SMS у роумінгу?
- Скільки коштує надіслати SMS за кордон?
- Скільки коштують вхідні SMS у роумінгу?
- Скільки коштує подзвонити абоненту, який перебуває в роумінгу?