Було подано заявку на заміну тарифу, але тариф не змінився. Що робити?
Ймовірно, ви вибрали контрактний тариф із підключенням з 1-го числа наступного місяця, а не поточним днем.
Якщо ви підключали тариф передплати, можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів.
Перейдіть в додаток Мій Київстар у розділ Профіль, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар).
Заміна тарифу для абонентів передплаченого зв'язку відбувається протягом доби, для контрактних – протягом доби або з 1-го числа наступного місяця за вибором абонента.
Можливо, на вашому рахунку недостатньо коштів для виконання заявки. Скористайтеся додатком Мій Київстар, щоб перевірити статус заявки (відображатимуться лише ті заявки, які ви подавали через Мій Київстар)
Більше на цю тему
- Можна оплатити додаткові пакети мобільного інтернету з бонусного рахунку?
- Який тариф підходить для планшета?
- Як дізнатися свої тарифи на мобільний інтернет?
- Як дізнатися свій тарифний план?
- Як змінити тариф?
- Які є тарифи тільки для дзвінків?
- Скільки коштує подзвонити абоненту, який перебуває в роумінгу?
- Чому ціна мого тарифу змінюється?