Відкладене контрактне підключення

Маєте час, але не маєте з собою документів? Ставайте контрактним абонентом зараз, а необхідний пакет документів принесіть потім.

Як скористатися послугою?

Завітайте до нашого найближчого магазину або зателефонуйте 466 та оформте підключення нового номера або перехід наявного на обслуговування за договором на новий особовий рахунок. Ваш номер буде активований після поповнення рахунку на суму, достатню для сплати першої абонплати.

Як це працює?

  • Якщо ви тільки збираєтеся стати нашим абонентом, виберіть контрактний тариф і отримайте SIM-карту в найближчому магазині Київстар.
  • Якщо ви абонент Київстар і переходите на обслуговування за договором, вам потрібно тільки вибрати контрактний тариф, при цьому змінювати SIM-карту не потрібно. Подати заявку можна зателефонувавши за номером 466.
  • Протягом 30 днів, з моменту підключення нового номера або переходу на контракт, ми чекатимемо на вас у будь-якому магазині Київстар – принесіть з собою необхідний пакет документів, щоб ми могли завершити процес оформлення договору. Не хвилюйтеся, ви отримаєте кілька SMS-нагадувань з переліком документів та датою завершення терміну.
  • Будь ласка, зверніть увагу. Якщо ви не надасте документи — обслуговування номера буде припинено на 31-й день з моменту підключення/переходу на контракт, а на 36-й день номер буде анульовано.
  • Після блокування всіх послуг по номеру (на 31-й день з моменту створення особового рахунку), абоненту надається ще 60 (шістдесят) днів, щоб завершити процедуру оформлення всіх договірних документів про надання послуг мобільного зв'язку. При цьому починаючи з 36-го дня відновлення послуг за номером можливо тільки при наявності технічної можливості.

    По закінченню 90 днів, якщо документи так і не були надані, номер анулюється.

Чому це вигідно?

З цією послугою ви можете стати контрактним абонентом Київстар в будь-який момент, навіть якщо немає із собою документів.

Зверніть увагу! Протягом 30 днів, з моменту підключення/переходу на контракт, ви можете користуватись послугами зв’язку, окрім:

  • дзвінків за кордон;
  • вихідних SMS і MMS;
  • роумінгу;
  • послуг з відстрочкою оплати (кредитні програми: «Кредит довіри», «Відстрочка платежу»);

Також в цей період недоступне замовлення додаткових послуг.

У повному обсязі послуги стануть доступними за вашим номером того ж дня, коли ви надасте необхідний пакет документів у магазині Київстар, щоб завершити процес оформлення договору.