Самостійна заміна SIM на 4G

Самостійно замініть свою стару SIM на USIM (з підтримкою 4G LTE) — збережіть кошти на рахунку і підключені послуги.

Оберіть зручний спосіб заміни SIM:

  • Завітайте до будь-якого магазину наших партнерів за однією з адрес

  • Зверніться до промоутера активних продажів Київстар

  • Придбайте стартовий пакет Київстар та замініть SIM самостійно

Зверніть увагу: щоб замінити свою стару SIM-карту на нову, абоненти, які обслуговуються за контрактом повинні звернутися в один із магазинів Київстар.

Декілька простих кроків для самостійної заміни SIM:

  • Придбайте стартовий пакет

    придбайте стартовий пакет Київстар з позначкою 4G

  • Надішліть запит

    зі старої SIM-карти надішліть запит *245*41*0YYYYYYYYY*ZZZZZZZZ# та очікуйте повідомлення з паролем та спеціальною комбінацією, де

    0YYYYYYYYY — номер телефону нової SIM-карти
    ZZZZZZZZ — PUK1 нової SIM-карти

  • Активуйте

    вставте нову SIM-карту в телефон та надішліть запит *111# для активації номера

  • Підтвердіть

    з нової SIM-карти надішліть запит для підтвердження заміни *245*42*ХХХХХХ#, де ХХХХХХ — пароль, що надійшов на стару SIM-карту

  • Отримайте SMS-підтвердження

    через 5-10 хвилин після відправки запиту з нової SIM-карти перезавантажте телефон. Заявку на заміну SIM-карти буде виконано протягом 30 хвилин, ви дізнаєтесь про це з SMS-повідомлення

  • Готово

    ви отримали SIM-карту 4G та зберегли номер, тарифний план, кошти на основному та на бонусному рахунках, абонентський стаж, підключені послуги та акції

Будь ласка, зверніть увагу
  • До моменту виконання заявки на заміну старої SIM-картки, не можна поповнювати рахунок нової SIM-картки
  • Ваша стара картка має бути зареєстрованою у мережі
  • Термін дії пароля для підтвердження заміни SIM-карти — 3 години
  • Якщо з моменту активації стартового пакета минуло більше 7-ми днів, то скористатися послугою неможливо

Більше про «Самостійну заміну SIM на 4G»

  • Як запобігти заміні моєї SIM сторонніми особами?

    Ви можете заблокувати можливість самостійної заміни SIM одним зі способів:

    • за допомогою запиту *245*1#
    • у системі «Мій Київстар»
    • за номером 0 800 300 466

    Заявку буде виконано протягом 30 хвилин. Щоб зняти блокування, скористайтесь системою «Мій Київстар» або зателефонуйте на номер 0 800 300 466.

  • Що робити, якщо надійшло повідомлення про заміну SIM, а ви не відправляли запит?

    Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Також не передавайте стороннім особам запит для підтвердження заміни SIM та пароль, які ви отримали в SMS. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці.

  • Додаткова інформація

    Попри високий рівень захисту, ми звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою: PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.

    PUK-код та ICC є на стартовому пакеті.

    Також PUK-код можна дізнатись, скориставшись наступними рекомендаціями.

Згорнути