Поповни мій рахунок

Основні можливості і як ними користуватися

Щоб скористатися послугою «Поповни мій рахунок»:

  • на вашому рахунку може бути будь-яка сума;
  • якщо ви хочете, щоб вам поповнили рахунок, наберіть на клавіатурі свого мобільного телефону спеціальну команду, у якій потрібно вказати номер телефону абонента, від якого ви чекаєте поповнення, та натиснути клавішу виклику:

    *132*380YYХХХХХХХ#Показати код, де YY — код мережі «Київстар», ХХХХХХХ — номер телефону абонента.
     
  • протягом декількох секунд абонент, якому був відправлений запит, отримає SMS-повідомлення із проханням поповнити рахунок.

Абонент-одержувач може поповнити рахунок абоненту, що надіслав запит, будь-яким доступним для цього способом — за допомогою послуг «Переказ коштів», «Поповнення абонентського рахунку через мережу Інтернет», «Поповнення рахунок на інший номер», «Зручна сума».

Послуга також доступна в роумінгу.

Умови надання

Послуга «Поповни мій рахунок» надається автоматично. Замовлення послуги й відмова від її використання не передбачені.

Обмеження використання

Протягом доби можна надіслати не більше двох нетарифікованих повідомлень із проханням поповнити рахунок. Невикористані протягом доби повідомлення анулюються. SMS-повідомлення надсилаються тільки на номери абонентів мережі Київстар.

Тарифи й оплата

Абонентам, які перебувають на території України, надається можливість надіслати протягом доби до двох запитів, плата за які не знімається. В роумінгу плата за надсилання запитів не знімається, максимальна кількість запитів — 50 на місяць.

Завдяки послузі «Поповни мій рахунок» всі абоненти мережі Київстар можуть відправити повідомлення іншому абоненту із проханням поповнити рахунок.

Ви можете проінформувати своїх родичів, близьких друзів або знайомих про необхідність поповнення свого рахунку, незалежно від стану вашого рахунку!