Маячок
Будьте спокійні за своїх близьких. З послугою «Маячок» для відстеження місцезнаходження ви завжди зможете дізнатися, де ваша дитина або інший член сім'ї.
ЗамовитиЯк підключити послугу «Маячок»?
Наберіть *147*1*4*380[номер]#
Як визначити місцезнаходження?
Наберіть *147*1*1*380[номер]#
Як відключити послугу «Маячок»?
Наберіть *147*1*5*380[номер]#
Як отримати список членів родини
Наберіть *147*1*3#
Як почати користуватися послугою «Маячок»?
Наберіть
*147*1*4*380[номер]# Показати код
Вкажіть в цьому запиті номер, щоб додати його до списку друзів, місцезнаходження яких ви будете визначати. Абонент отримає SMS з підказкою, як дозволити вам визначати його місцезнаходження. Попередньо підключати послугу «Маячок» або завантажувати програму для мобільного телефона не потрібно.
Замовити

Як визначити місцеположення члена вашої родини?
Перейдіть з комп'ютера на WEB-інтерфейс. Також можна записати в контакти пряму команду *147*1*1*380[номер]# Показати код. Отримати відповідь на телефон ви можете в SMS або MMS. Вартість визначення місцезнаходження — 2 грн.
Безкоштовні запити
Ви можете підключити 4 безкоштовних запити на день всього за 53 коп/день. Це можна зробити, зателефонувавши за коротким номером 477*78 Показати код.

- Як користуватись послугою «Маячок»?
Щоб скористатися послугою, треба додати телефонні номери абонентів, місцеположення яких ви хочете визначати до віртуального списку послуги (до 10 абонентів). Після того, як ви отримаєте підтвердження від цих абонентів, ви зможете відправляти запити на визначення їх місцеположення.
1. Додайте номер до списку абонентів, місцеположення яких ви хочете визначати:
*147*1*4*[номер члена родини]#
Наприклад:
*147*1*4*38067ХХХХХХХ #
Увага! На мобільний телефон особи, яку ви додаєте до списку членів родини надійде SMS-повідомлення із запитом про визначення місцеположення: «Абонент 38067ХХХХХХХ хоче визначити ваше місцезнаходження. Надішліть SMS на номер 5147 протягом 15 хв. з текстом ТАК (дозволити постійно), НІ (не дозволити)». Де 38067 ХХХХХХХ — номер вашого мобільного телефону.
2. Абонент, який отримав запит на визначення місцеположення має дозволити або заборонити вам визначати його місцеположення, відправивши SMS за коротким номером 5147:
Трансліт:
TAK або DA
NI або NET
3. Дізнайтесь про місцезнаходження члена родини:
*147*1*1*[номер члена родини]#
Наприклад:
*147*1*1*38067 ХХХХХХХ #
Порада! Щоб не забути код, занесіть останній запит (з п. 3) в телефонне меню
Наприклад: *147*2*1*38067ХХХХХХХ# Донька
- Як користуватись послугою «Маячок» через WEB?
Якщо ви вирішили скористатись послугою через WEB-інтерфейс з комп’ютера, підключеного до мережі інтернет, вам необхідно зайти на сайт login.kyivstar.ua, розділ Інфо послуги / Маячок.
Через WEB додатково доступні такі можливості:
- Перегляд місцезнаходження абонента на карті, яку можна легко масштабувати та переміщувати.
- Cповіщення, якщо член родини увійшов до певної області на карті або вийшов за її межі протягом заданого вами часу. Наприклад, ви хочете бути впевнені, що дитина прийшла до школи о дев’ятій ранку та залишалась там до другої години дня. Встановивши оповіщення, ви отримаєте SMS повідомлення на свій мобільний телефон або на електронну пошту, коли дитина увійде в район школи, та будете поінформовані, якщо дитина вийшла зі школи до закінчення занять.
Використовувати послугу через WEB-інтерфейс можуть абоненти передплаченого зв'язку та контрактні абоненти «Київстар» в таких містах: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя, Олександрія, Бердянськ, Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам'янець-Подільський, Кам'янське, Кропивницький, Кременчук, Кривий Ріг, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миргород, Мукачево, Миколаїв, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Умань, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів.
- Як користуватись послугою «Маячок» через USSD?
Легко визначити, де знаходиться член вашої родини, можна набравши прямі USSD-команди:
- Як відключити послугу?
В разі необхідності ви можете видалити телефонний номер зі списку членів родини та отримати список всіх членів родини, набравши на телефоні нижчевказані команди та натиснувши кнопку виклику:
- Видалити абонента зі списку: *147*1*5*[номер члена сім'ї]#
Приклад: *147*1*5*380ХХХХХХХХХ # - Отримати список всіх абонентів:*147*1*3# Показати код
- Якщо ви користуєтесь послугою з абонентською платою, зателефонуйте на 477, щоб відключити її
- Видалити абонента зі списку: *147*1*5*[номер члена сім'ї]#
- Додаткова інформація
Скористатись послугою через WEB-інтерфейс можуть абоненти передплаченого зв’язку та контрактні абоненти «Київстар» у наступних містах: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя, Олександрія, Бердянськ, Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам'янець-Подільський, Кам'янське, Кропивницький, Кременчук, Кривий Ріг, Луцьк, Маріупіль, Мелітополь, Миргород, Мукачево, Миколаєв, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Умань, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів
Для користування послугою «Маячок» достатньо мати мобільний телефон і бути підключеним до мережі «Київстар».
Середня точність визначення місця розташування становить приблизно 500 м. Точність залежить від щільності розміщення базових станцій і може бути різною для міської та позаміської місцевості, вона варіюється в межах від 300 до 1200 м.
- Вартість послуги «Маячок»
- Одержання інформації про місцезнаходження абонентів, яких ви хочете позиціонувати:
- у вигляді SMS-повідомлення — 2,13 грн.
- у вигляді MMS-повідомлення — 2,13 грн.
- через WEB-сторінку — 2,13 грн.
- Відстеження місця розташування одного з абонентів протягом 1 години через WEB (чи вийшов/увійшов він у певний район) — 2,13 грн. Тарифікація погодинна.
- Одержання повідомлення про появу одного з абонентів в певній зоні або вихід з неї — 2,13 грн.
Успішне додавання або видалення абонента, одержання переліку абонентів:- через WEB-доступ — не тарифікується;
- за допомогою SMS і USSD-запитів — 2,13 грн.
- Відправлення SMS-повідомлення члену родини за допомогою WEB-версії послуги — 0,11 грн.
- Відправлення оповіщення
по e-mail — 2,13 грн. - Вхідні повідомлення про невдалий запит, щомісячні повідомлення абонентам зі списком абонентів, що можуть визначати їхнє місцезнаходження, не тарифікуються.
Увага, вигідна пропозиція! Підключіть абонентну плату зателефонувавши 477*78 Показати код (для абонентів передоплаченого зв’язку «Київстар» складає 0,53 грн. на добу) і Вам буде нараховано 4 нетарифікованих запита на добу*, вартість яких включено до абонентної плати за послугу.
* — доба закінчується о 23:59 того ж дня, у якому були нараховані ці запити.
Тарифи наведені з урахуванням ПДВ та збору у Пенсійний фонд у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Використанням безкоштовних запитів:
- Нараховані безкоштовні запити використовуються при будь-якому платному запиті за умовами послуги.
- При використанні запиту вартістю 0 грн, нараховані безкоштовні запити не використовуються.
- Невикористані запити анулюються згідно терміну їх дії.
- Всі запити, що перевищують наданий безкоштовний ліміт тарифікуватимуться за тарифами послуги за кожен окремий запит.
Перевірити залишок нарахованих запитів можна за допомогою спеціального запиту *110# Показати код.
Зверніть увагу! Термін дії обсягу послуг який надається в рахунок щоденної абонентної плати змінюється і буде діяти до наступного нарахування об’єму послуг, який за умовами вашого тарифного плану надається щоденно з 00:00 до 03:00. - Одержання інформації про місцезнаходження абонентів, яких ви хочете позиціонувати:
Будь ласка, зверніть увагу. З технічних причин послуга надається тільки абонентам із префіксами 067, 068, 096, 097, 098.
Маячок
Будьте спокійні за своїх близьких. З послугою «Маячок» для відстеження місцезнаходження ви завжди зможете дізнатися, де ваша дитина або інший член сім'ї.
ЗамовитиЯк підключити послугу «Маячок»?
Наберіть *147*1*4*380[номер]#
Як визначити місцезнаходження?
Наберіть *147*1*1*380[номер]#
Як відключити послугу «Маячок»?
Наберіть *147*1*5*380[номер]#
Як отримати список членів родини
Наберіть *147*1*3#
Як почати користуватися послугою «Маячок»?
Наберіть
*147*1*4*380[номер]# Показати код
Вкажіть в цьому запиті номер, щоб додати його до списку друзів, місцезнаходження яких ви будете визначати. Абонент отримає SMS з підказкою, як дозволити вам визначати його місцезнаходження. Попередньо підключати послугу «Маячок» або завантажувати програму для мобільного телефона не потрібно.
Замовити

Як визначити місцеположення члена вашої родини?
Перейдіть з комп'ютера на WEB-інтерфейс. Також можна записати в контакти пряму команду *147*1*1*380[номер]# Показати код. Отримати відповідь на телефон ви можете в SMS або MMS. Вартість визначення місцезнаходження — 2 грн.
Безкоштовні запити
Ви можете підключити 4 безкоштовних запити на день всього за 53 коп/день. Це можна зробити, зателефонувавши за коротким номером 477*78 Показати код.

- Переваги
- Реальна можливість прискорення процесу доставки товару завдяки функції відстеження місцезнаходження автомобіля з вантажем, упаковки з цінним товаром або кур’єра в реальному часі.
- Можливість контролю співробітників, які працюють за межами офісу, допоможе оптимізувати робочий процес і проконтролювати їхні дії.
- Приклади використання
- Торгівля — відстеження пересування кур’єра
- Транспортні послуги — місцезнаходження автомобілів
- Контроль доставки цінних вантажів
- Контроль за пересуванням польових співробітників — промоутерів, мерчандайзерів
- Можливості послуги
Після створення списку «абонентів — членів родини» (тільки номери мережі «Київстар») у рамках послуги «Маячок» користувачам доступні наступні можливості:
Можна визначати місцезнаходження абонентів — «членів родини», одержуючи інформацію у вигляді:
- SMS-повідомлення з текстовою інформацією — місто, вулиця, станція метро (якщо є) WAP-посиланням для перегляду карти (WAP-посилання дійсне протягом
2-х діб); - MMS-повідомлення з 3 (трьома) фрагментами карти в різних масштабах; (максимальний обсяг MMS-повідомлення — 1 Мб)
- WAP/WEB сторінки з інформацією, яка цікавить, «Голова родини» може визначати своє місцезнаходження за аналогією з визначенням місцезнаходження «членів родини». При цьому додавати свій номер до списку членів родини не обов’язково.
Можна змінювати список «членів родини»: видаляти раніше доданих і додавати нових абонентів. При цьому про видалення абонента зі списку буде проінформований тільки абонент, що створив список, за допомогою SMS-повідомлення.
Існуючий «член родини» за необхідності може вийти з «родини» і заборонити визначати своє місцезнаходження, відключивши можливість визначення свого місцезнаходження абонентові, якому раніше дав дозвіл.
Середня точність визначення місця розташування становить приблизно 500 м. Точність залежить від щільності розміщення базових станцій і може бути різною для міської, заміської місцевості, варіюється в межах від 300 до 1200 м. Приклад зображення місця розташування абонента на карті буде виглядати, як показано на малюнку (сектор, що виділено зеленим кольором):
* Щоб налаштувати зазначені функції та підключити технологію GPRS, завдяки якій вони працюють, зателефонуйте за номером 477 (дзвінок з мобільного телефону в мережі «Київстар» не тарифікується) і виберіть відповідні пункти автоматичного меню.
Також абонент може підключити абонентську плату за послугою «Маячок» і, одержуючи в рахунок абонентської плати нетарифіковані запити, знизити витрати на використання послуги.
Абонентам пропонується 120 нетарифікованих запитів щомісяця в рахунок щомісячної абонентської плати, яка становить 15,94 грн з урахуванням усіх податків.
- SMS-повідомлення з текстовою інформацією — місто, вулиця, станція метро (якщо є) WAP-посиланням для перегляду карти (WAP-посилання дійсне протягом
- Інструкція з використання
Для того щоб скористатися послугою «Маячок», насамперед абоненту необхідно виконати наступні дії:
- Створити список «членів родини», тобто список родичів, друзів і близьких, місцезнаходження яких абонент бажає визначати. Зверніть увагу! Визначити місцезнаходження абонента, номер якого ще не внесений до списку «членів родини», неможливо.
- При створенні списку «членів родини»:
- набирати номер абонента можна в таких форматах: 380ХХХХХХХХХ; 0ХХХХХХХХХ; ХХХХХХХХХ.
- вказати їхні імена, які повинні бути унікальними для кожного члена родини.
- Максимальна кількість «членів родини» для послуги «Маячок» — не більш 10.
- Одержати дозвіл визначати місцерозташування від «членів родини».
- Абонент, номер якого додають у список членів родини (незалежно від каналу використання послуги), одержує SMS-повідомлення про це із зазначенням номера «голови родини» — абонента, який робить запит. Наприклад: «Абонент 380671234567 хоче визначити ваше місцезнаходження. Надішліть SMS на номер 5147 протягом 15 хв. з текстом ТАК (дозволити постійно), НІ (не дозволити)», в якому 380671234567 — номер мобільного телефону абонента, що є «головою родини» і надіслав запит на дозвіл визначати місцезнаходження «члена родини».
- У відповідь на отриманий запит з абонентського номера «члена родини» протягом 15 хвилин з моменту отримання потрібно надіслати SMS-повідомлення на номер 5147 або скористатися функцією «Відповісти» і відправити повідомлення з текстом:
- «ТАК» або «ДA» — для дозволу визначати своє місцезнаходження
- «НІ» або «НІ» — для заборони визначати своє місцезнаходження.
- Запит на дозвіл визначення місцезнаходження анулюється в таких випадках:
- якщо абонент, чиє місцезнаходження необхідно визначити, не дає на це дозволу;
- якщо абонент, якому надійшов запит на дозвіл визначати його місцезнаходження, не робить ніяких дій більше 15 хв. після одержання SMS-запиту на дозвіл.
- якщо абонент заборонив визначати своє місцезнаходження, то визначати місцезнаходження абонента, якому адресовано заборону, він також не зможе (тобто відбувається «взаємне блокування»).
- В описаних вище випадках абонент, який запитував інформацію про місцезнаходження члена родини, отримає повідомлення: «Абонент 380671234567 не відповів на ваш запит протягом 15 хв.»
- Якщо абонент, номер якого додали у список «членів родини» (за допомогою SMS, USSD, WAP або WEB), при первинному запиті на дозвіл визначення місцерозташування відповів «НІ», то при повторній спробі одержати дозвіл на визначення місця розташування абонента запит не відправиться.
У цьому разі абоненту — «голові родини» необхідно видалити номер зі списку «членів родини» і додати заново, тоді знову з’явиться можливість надіслати запит на дозвіл визначення місцезнаходження потенційному «члену родини». - Використання послуги.
- Для того щоб скористатися послугою за допомогою SMS-повідомлення, необхідно надіслати SMS-повідомлення з потрібним варіантом тексту на короткий номер 5147.
- ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! В тексті SMS-повідомлення не повинні одночасно міститися букви і латинського алфавіту, і кирилиці. Регістр (маленькі або великі букви) написання ключових слів тексту SMS-повідомлення не має значення.
Потрібна дія
Роль, котрій доступна дія
Текст SMS-повідомлення
Російська мова
Українська мова
Англійська мова
Одержати інформацію про місцезнаходження «члена родини» у вигляді SMS-повідомлення
«Голова родини»
НАЙТИ номер або ім’я
або
NAJTI номер або ім’я Приклад:
НАЙТИ 380671234567ПОШУК номер або ім’я
або
POSHUK номер або ім’я
Приклад:
ПОШУК 380671234567LOCATE номер або ім’я
Приклад:
LOCATE 380671234567Одержати інформацію про місцезнаходження члена родини у вигляді MMS-повідомлення з картою
«Голова родини»
НАЙТИ номер або ім’я ММС
або
NAJTI номер або ім’я MMS
Приклад:
НАЙТИ 380671234567 ММСПОШУК номер або ім’я ММС
або
POSHUK номер або ім’я MMS
Приклад:
ПОШУК 380671234567 ММСLOCATE номер або ім’я MMS
Приклад:
LOCATE 380671234567 MMSДодати абонента у список «членів родини»
«Голова родини»
ДОБАВИТЬ номер ім’я
або
DOBAVIT номер
Приклад:
ДОБАВИТЬ 380671234567 Маша
або
ДОБАВИТЬ 380671234567ДОДАТИ номер ім’я
або
DODATY номер
Приклад:
ДОДАТИ 380671234567 Маша
або
ДОДАТИ 380671234567ADD номер ім’я
або
ADD номер
Приклад:
ADD 380671234567 Masha
або
ADD 380671234567Видалити абонента зі списку «членів родини»
«Голова родини»
УДАЛИТЬ номер або ім’я
або
UDALIT номер або ім’я
Приклад:
УДАЛИТЬ 380671234567ВИДАЛИТИ номер або ім’я
або
VYDALYTY номер або ім’я
Приклад:
ВИДАЛИТИ 380671234567REMOVE номер або ім’я
Приклад:
REMOVE 380671234567Заборонити абоненту визначати своє місцезнаходження (якщо раніше такий дозвіл визначати своє місцезнаходження був наданий іншому абоненту)
«Член родини»
ОТКЛЮЧИТЬ номер або ім’я
або
OTKLIUCHIT номер або ім’я
Приклад:
ОТКЛЮЧИТЬ 380671234567ВІДКЛЮЧИТИ номер або ім’я
або
VIDKLYUCHYTY номер або ім’я
Приклад:
ВІДКЛЮЧИТИ 380671234567CANCEL номер або ім’я
Приклад:
CANCEL 380671234567Отримати список усіх «членів родини», які дозволили визначати своє місцезнаходження
«Голова родини»
СЕМЬЯ
або
SEMYAРОДИНА
або
RODINAFAMILY
Отримати список усіх абонентів, які можуть визначати моє місцезнаходження
«Член родини» (одна і та сама особа може бути членом різних родин)
СПИСОК
або
SPISOKПЕРЕЛІК
або
PERELIKLIST
При отриманні запиту від іншого абонента дозволити завжди визначати своє місцезнаходження
будь-який абонент — потенційний «член родини»
ДА
або
DAТАК
або
DAYES
При отриманні запиту від іншого абонента на дозвіл визначення місцезнаходження відхилити запит абонента
Будь-який абонент
НЕТ
або
NETНІ
або
NINO
Допомога
«Голова родини», «член родини»
ПОМОЩЬ
або
POMOSCHДОПОМОГА
або
DOPOMOGAHELP
- Для управління послугою «Маячок» скористайтесь прямими USSD-командами:
Необхідна діяРоль, котрій доступна дія USSD-запит
Отримання відповіді російською мовою Отримання відповіді українською мовою Отримання відповіді англійською мовою Отримати інформацію про місцезнаходження члена родини у вигляді SMS
«Глава семьи»
*147*1*1*[номер]#Показати код
Пример:
*147*1*1*380671234567#Показати код*147*2*1*[номер]#Показати код
Пример:
*147*2*1*380671234567#Показати код*147*3*1*[номер]#Показати код
Пример:
*147*3*1*380671234567#Показати кодОтримати інформацію про місцезнаходження «члена родини» у вигляді MMS із картою
«Голова родини»
*147*1*2*[номер]#Показати код
Пример:
*147*1*2*380671234567#Показати код*147*2*2*[номер]#Показати код
Пример:
*147*2*2*380671234567#Показати код*147*3*2*[номер]#Показати код
Пример:
*147*3*2*380671234567#Показати кодДодати абонента в список «членів родини»
«Голова родини»
*147*1*4*[номер]#Показати код
Пример:
*147*1*4*380671234567#Показати код*147*2*4*[номер]#Показати код
Пример:
*147*2*4*380671234567#Показати код*147*3*4*[номер]#Показати код
Пример:
*147*3*4*380671234567#Показати кодВидалити абонента зі списку «членів родини»
«Голова родини»
*147*1*5*[номер]#Показати код
Пример:
*147*1*5*380671234567#Показати код*147*2*5*[номер]#Показати код
Пример:
*147*2*5*380671234567#Показати код*147*3*5*[номер]#Показати код
Пример:
*147*3*5*380671234567#Показати кодОтримати список усіх «членів родини», які дозволили визначати своє місцезнаходження
«Голова родини»
Отримати список усіх абонентів, які можуть визначати моє місцезнаходження
«Член родини» (одна і та сама особа може бути членом різних родин)
Допомога
«Голова родини», «член родини»
- Для того щоб скористатися послугою через WEB-інтерфейс, абоненту необхідно зайти на інтернет-сторінку login.kyivstar.ua, зареєструватися та зайти в розділ «Інфо та послуги» / «Маячок».
Через WEB-інтерфейс користувачу доступні наступні можливості:
- Додавання/видалення членів родини з переліку, налаштування наступних параметрів для кожного члена родини: ім’я, номер, зона звичайного місцезнаходження члена родини (наприклад, школа, заняття, прогулянка, вдома), завантаження фотографії (закладка «Родина»).
- Запит дозволу на визначення місцезнаходження члена родини (закладка «Родина» / посилання «Запитати дозвіл» поруч з ім’ям «члена родини»)
- Відправлення SMS-повідомлення «члену родини» або кільком «членам родини» (закладка «Родина» / посилання «Надіслати SMS»).
- Визначення місцезнаходження члена родини або кількох членів родини на карті (меню «Карта» / «Вибір члена родини»).
- Одержання абонентом інформації про список усіх членів родини (меню «Родина»/ «Список членів родини»).
- Перегляд місцезнаходження члена родини на «Годиннику місцезнаходження»: дозволяє швидко побачити, в якій зоні перебуває член родини в даний момент (вдома, у школі тощо).
- Створення оповіщення на випадок, якщо член родини вийде із зазначеної зони або зайде в неї (меню «Оповіщення» / «Задати нове оповіщення»).
- Перегляд списку встановлених оповіщень (меню «Оповіщення»).
- Відстеження місцезнаходження одного з членів родини протягом години (період стеження можна встановити самостійно: від 1 години до 1 місяця). Тобто можливість протягом обраного періоду стеження одержувати оповіщення на свій мобільний телефон або e-mail у разі, якщо член родини з’явився в певній зоні або вийшов з неї.
Перегляд детальної інструкції з користування послугою (меню «Допомога»).
Використовувати послугу через WEB інтерфейс можуть абоненти передплаченого зв'язку та контрактні абоненти «Київстар» в таких містах: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя, Олександрія, Бердянськ, Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам'янець-Подільський, Кам'янське, Кропивницький, Кременчук, Кривий Ріг, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миргород, Мукачево, Миколаїв, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Умань, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів.
- Тарифи та оплата
Одержання інформації про місцезнаходження одного з абонентів, місцезнаходження якого ви бажаєте дізнатися:
- у вигляді SMS-повідомлення — 2,13 грн.
- у вигляді MMS-повідомлення — 2,13 грн.
- через WAP або WEB-сторінку — 2,13 грн.
Відстеження місцезнаходження абонента протягом 1 години через WEB (чи вийшов він чи увійшов у певний район) — 2,13 грн. Тарифікація погодинна.
Одержання повідомлення про появу одного з абонентів в певній зоні або вихід з неї — 2,13 грн.
Успішне додавання або видалення абонента, одержання переліку абонентів:
- через WEB і WAP-доступ — не тарифікується;
- за допомогою SMS і USSD-запитів — 2,13 грн.
Відправлення SMS-повідомлення за допомогою WEB-версії послуги — 0,11 грн.
Відправлення оповіщення на e-mail — 2,13 грн.
Увага, вигідна пропозиція! Підключіть абонентську плату зателефонувавши 477*78Показати код (для контрактних абонентів «Київстар» — 15,94 грн/місяць) — і Вам буде нараховано 120 нетарифікованих запитів на місяць*, вартість яких включено в абонентну плату за послугу.
* — термін дії запитів до кінця календарного місяця, в якому вони були нараховані.
Тарифи наведено з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Використання безкоштовних запитів:
- Нараховані безкоштовні запити використовуються при будь-якому платному запиті за умовами послуги.
- При використанні запиту вартістю 0 грн нараховані безкоштовні запити не використовуються.
- Невикористані запити анулюються відповідно до строку їхньої дії.
- Усі запити, що перевищують наданий безкоштовний ліміт, будуть тарифікуватися за тарифами послуги за кожний окремий запит.
Перевірити залишок нарахованих запитів можна за допомогою спеціального запиту *111#Показати код.
- Як підключити
Для користування послугою достатньо мати мобільний телефон і бути підключеним до мережі «Київстар». Додаткового підключати послугу «Маячок» НЕ потрібно, вона доступна всім абонентам мережі «Київстар» за замовчуванням.
Підключення необхідне тільки в тому випадку, якщо абонент бажає обрати варіант оплати користування послугою за допомогою абонентської плати.
- Заявка на підключення нарахування абонентської плати виконується протягом доби.
- Після виконання заявки абонент буде проінформований за допомогою SMS-повідомлення.
- Заявку на підключення/відключення послуги з абонентською платою можна подавати до 20:00 останнього дня місяця.
- Заявка на відключення оплати послуги з абонентською платою виконується в останній день місяця.
При відключенні оплати послуги з абонентською платою абонент зможе повторно подати заявку на підключення лише з 1 числа наступного календарного місяця.
Будь ласка, зверніть увагу. З технічних причин послуга надається тільки абонентам із префіксами 067, 068, 096, 097, 098.
Зверніть увагу!
Щомісяця кожній особі, номер якої внесено до списку членів родини, буде автоматично надходити SMS-повідомлення із номерами абонентів, що можуть визначати її місцезнаходження. Якщо член родини заборонив вам визначати своє місцезнаходження, ви одразу отримаєте SMS-повідомлення про це. Кожної наступної доби відбувається автоматична перевірка вашого рахунку і, при наявності достатньої суми коштів для оплати підключеного пакета у період з 00:00 до 03:00, відбувається автоматичне нарахування відповідного обсягу трафіку і зняття абонентної плати.