Передплата

Ми разом

Просто виберіть ваш важливий номер Київстар і спілкуйтеся — навіть якщо на рахунку недостатньо коштів або плату за тариф не знято.

Як це працює?

  1. Вибираєте номер телефону близької людини (вона має бути абонентом Київстар).
  2. Підключаєте послугу «Ми разом» (далі розкажемо як).
  3. Телефонуєте на вибраний номер — навіть коли на рахунку недостатньо коштів або плату за тариф не знято (навіть коли немає хвилин на Київстар).

Скільки це коштує?

  • Підключення — додатково не оплачується.
  • Дзвінки на вибраний номер — додатково не оплачуються.

Як підключити?

Послуга підключається протягом доби.

Чи можна змінити номер?

Так, можна змінювати номер раз на місяць (наприклад, ви підключили 15 листопада, а змінити вже можна з 1-го грудня). Для цього спочатку відключіть послугу:

Потім подайте заявку на підключення, але вже з новим номером.

  • Хто може підключити послугу?
  • Чи можна підключити номер, який перейшов до Київстар від іншого оператора?
  • Чи працюватиме ця послуга на номері, який ви вибрали?
  • Чи працює ця послуга за кордоном?
  • Як відключити послугу «Ми разом»?
  • Як перевірити, чи підключено послугу та на який номер?
  • Як підключити через Мій Київстар?
  • Як підключити послугу не на свій номер, наприклад, на смарт-годинник дитини або телефон бабусі?
  • Додаткова інформація