Передплата
Ми разом
Просто виберіть ваш важливий номер Київстар і спілкуйтеся — навіть якщо на рахунку недостатньо коштів або плату за тариф не знято.

Як це працює?
- Вибираєте номер телефону близької людини (вона має бути абонентом Київстар).
- Підключаєте послугу «Ми разом» (далі розкажемо як).
- Телефонуєте на вибраний номер — навіть коли на рахунку недостатньо коштів або плату за тариф не знято (навіть коли немає хвилин на Київстар).
Скільки це коштує?
- Підключення — додатково не оплачується.
- Дзвінки на вибраний номер — додатково не оплачуються.
Як підключити?
- у додатку або веб-версії Мій Київстар
- за допомогою запиту *535*380ХХХХХХХ#, де 380ХХХХХХХ — це номер Київстар, який ви вибрали
- за номером 535
Послуга підключається протягом доби.
Чи можна змінити номер?
Так, можна змінювати номер раз на місяць (наприклад, ви підключили 15 листопада, а змінити вже можна з 1-го грудня). Для цього спочатку відключіть послугу:
- у додатку або веб-версії Мій Київстар
- за допомогою запиту *535*0#
- за номером 535
Потім подайте заявку на підключення, але вже з новим номером.
- Хто може підключити послугу?
- Чи можна підключити номер, який перейшов до Київстар від іншого оператора?
- Чи працюватиме ця послуга на номері, який ви вибрали?
- Чи працює ця послуга за кордоном?
- Як відключити послугу «Ми разом»?
- Як перевірити, чи підключено послугу та на який номер?
- Як підключити через Мій Київстар?
- Як підключити послугу не на свій номер, наприклад, на смарт-годинник дитини або телефон бабусі?
- Додаткова інформація