Віртуальні асистенти на базі ШІ
Створення віртуальних помічників для бізнесу на основі штучного інтелекту. Вони допоможуть швидше шукати інформацію, працювати продуктивніше та економити час. А ще — покращити обслуговування клієнтів та підвищити продажі.
Що можуть віртуальні асистенти
Надавати консультації на сайті
Асистент на базі штучного інтелекту інтегрується на ваш сайт і допомагає покупцям. Наприклад, консультує щодо товарів, підбирає варіанти відповідно до запитів клієнтів. Також його можна інтегрувати з внутрішніми системами компанії, щоб оптимізувати роботу служби підтримки чи кол-центру.
Аналізувати відгуки
Асистент збирає, обробляє та групує відгуки з різних джерел, використовуючи GenAI. Результати може бути надано через API та інтегровано у внутрішні системи та сайт вашої компанії. Таке рішення допомагає розуміти думку клієнтів щодо певних товарів чи послуг. Ви зможете швидко реагувати на негативні відгуки, а також показувати новим клієнтам досвід інших користувачів.
Підвищувати продуктивність працівників
Технології машинного навчання та GenAI дають змогу створити чат-бот, що працює на внутрішній базі знань та зовнішніх джерелах даних. Він допомагає працівникам швидко знаходити потрібну інформацію, навчатися, проходити онбординг та ефективно працювати з клієнтами. Може впорядкувати всі корпоративні інструкції, документи, бази даних тощо.
Відстежувати тренди та новини ринку
Завдяки ШІ система автоматично шукає інформацію на певних вебресурсах та аналізує дані, щоб виявити актуальні тенденції та тренди. Результати може бути надано у вигляді окремого звіту чи порталу, листа на email або інтеграцій у внутрішні системи компанії. Таке рішення допоможе вам бути в курсі останніх новин ринку, ухвалювати зважені рішення та оперативно реагувати на зміни.
Створювати рекламні повідомлення
Сервіс автоматично складає персоналізовані тексти рекламних повідомлень для різних каналів комунікацій. Для створення повідомлення використовуються ключові слова, параметри та умови пропозиції. Також береться до уваги профіль клієнта. Це допомагає привернути увагу аудиторії, збільшити відгук на рекламу та стимулювати продажі.
Переваги
Цілодобова доступність
Асистенти можуть працювати 24/7 без перерв, тож клієнти та працівники матимуть постійний доступ до інформації. Це особливо корисно для компаній, які працюють з міжнародними ринками або мають клієнтів у різних часових зонах.
Підвищення продуктивності
Віртуальні асистенти знижують навантаження на працівників, автоматизуючи рутинні процеси. Наприклад, шукають інформацію, відповідають на запитання клієнтів, обробляють документи. Це дає змогу людям зосередитися на важливіших завданнях.
Краще обслуговування клієнтів
Віртуальні асистенти можуть швидко і точно відповідати на запитання клієнтів, пропонувати відповідні рішення. Це покращує обслуговування, підвищує рівень задоволеності користувачів.
Персоналізація
Асистенти швидко аналізують дані про клієнтів, тому можуть надавати персоналізовані рекомендації та пропозиції. Це підвищує залученість і стимулює продажі.
Швидкий доступ до інформації
Віртуальні асистенти інтегруються з внутрішніми базами даних. Це дає змогу працівникам легко знаходити потрібні документи, інструкції та іншу інформацію.
Аналітика та звітність
Віртуальний асистент не тільки збирає дані, але й детально аналізує їх. Це допомагає бізнесу приймати стратегічні рішення.
Для кого
Електронна комерція
Роздрібна торгівля
Сфера послуг
Виробництво
Фармацевтична промисловість
Медичний сектор
Агропромисловий комплекс
Маркетингові та диджитал-агенції
IT
Найчастіше запитують
Потрібна допомога? Виникли запитання?