Оновлення IT-систем Київстар

У період з 30 вересня по 5 жовтня Київстар проводить завершальний етап оновлення й налаштування IT-систем. Наша мета — покращити стабільність роботи мережі, посилити безпеку систем та гнучко додавати нову функціональність для кращого обслуговування клієнтів і запуску затребуваних сервісів.

Чому це важливо

ks-logo

Збільшуємо надійність телеком-інфраструктури

safety icon

Покращуємо захист систем

devices icon

Підвищуємо якість надання послуг

Які послуги працюватимуть під час оновлень

b2b-bss img

У цей час в абонентів Київстар працюватимуть всі основні послуги зв’язку:

  • мобільний та фіксований інтернет (в т.ч. Персональний Інтернет);
  • дзвінки в мережі, а також на номери інших операторів і на популярні напрямки за кордоном;
  • послуги у роумінгу в більшості країн світу;
  • міська телефонія.

Що може бути недоступним під час оновлень

Під час оновлення IT-систем у період з 30 вересня по 2 жовтня буде обмежено можливість перевірки/поповнення рахунку. За потреби рекомендовано заздалегідь подбати про поповнення рахунків, щоб це не збігалося з датами оновлення IT-систем. Важливо: для розрахунків у безготівковий спосіб (банківські платежі) варто здійснити оплату до 28 вересня. Інші види поповнення (готівка, банківська картка) будуть доступні до 22:00 30 вересня.

Мобільний додаток та вебверсія Мій Київстар можуть бути недоступними під час оновлення систем з 30 вересня по 5 жовтня.

У період з 18:00 30 вересня до 2 жовтня включно не буде можливості замінити SIM-карту на нову, в тому числі на eSIM.

Заявки на заміну тарифу не прийматимуться з 10:00 30 вересня до 2 жовтня включно.

Прийом заявок на підключення/відключення послуг та управління номером через Мій Київстар або IVR буде призупинено 30 вересня о 10:00, інші канали — о 18:00. Прийом заявок відновиться 3 жовтня.

У період з вечора 30 вересня по 2 жовтня включно не буде доступним зв'язок в роумінгу для деяких країн. Із переліком можна ознайомитися тут.

Дзвінки до невеликої кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деякі інші можуть бути тимчасово недоступними. Абоненти отримають відповідне голосове повідомлення під час дзвінка. У період з вечора 30 вересня по 2 жовтня включно для дзвінків з абонентами в цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, наприклад, месенджерами. А вже з 3 жовтня все знову працюватиме.

З 29 вересня тимчасово призупинено можливість підключення послуги Персональний Інтернет. Якщо ви вже користуєтеся цією послугою, все працюватиме як зазвичай.

З 22:00 29 вересня тимчасово обмежується можливість перенести номер до мережі іншого оператора зв’язку. Послуга знову повноцінно працюватиме з 6 жовтня.

У період з 1 жовтня по 1 листопада не буде доступна можливість замінити будь-який тариф на тариф з лінійки Jasper.

На платформі ADWISOR з 18:00 30 вересня до 5 жовтня буде недоступна можливість надсилати проморозсилки. Це обмеження буде стосуватися розділів Мої знижки та Свій список клієнтів.

Що зміниться після оновлення

1. Роумінг

2. Роумінг як вдома

3. Терміни підключення послуг і оплата

4. Послуги, що закриваються

5. Мій Київстар

6. Рахунки у форматі XML

Роумінг

Стандартні тарифи роумінгу

SMS із пакетів послуг для більшості популярних країн (1 та 2 тарифних зон) можна надсилати на номери країни перебування та в Україну.

Вихідні дзвінки та SMS в інші країни (окрім країни перебування та України) тарифікуються залежно від країни отримувача дзвінка.

Деталі про тарифні зони та вартість послуг тут.

Окрема вартість дзвінків на деякі коди країн

На деякі коди низки країн вихідні дзвінки по країні перебування коштуватимуть 50 грн/хв. Цей тариф не залежить від підключеного пакета чи послуги. Повний перелік кодів тут.

Простий роумінг та Комфортний роумінг для IoT

Бонуси пакетів можна буде використовувати і на дзвінки в роумінгу (за стандартними тарифами).

SMS за спеціальним тарифом можна надсилати на українські номери та номери країни перебування.

Суперсила Роумінг

Відтепер абоненти зможуть користуватися покращеними умовами Суперсили Роумінг. Раніше в ній було доступно лише 500 Мб інтернету. Тепер користувачі будуть отримувати 50 бонусів (1 бонус дорівнює 1 грн), які зможуть використати на свій розсуд — на інтернет, розмови або SMS. При цьому у більшості популярних країн (країни 1 та 2 роумінгових зон) будуть діяти спеціальні тарифи: 0,1 або 0,2 грн за мегабайт, 1 або 2 грн за хвилину розмови, 1 або 2 грн за SMS.

Найчастіше запитують

Зараз ми проводимо оновлення IT-систем, щоб збільшити надійність і захищеність телеком-інфраструктури Київстар.

Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та дротовий інтернет, SMS, послуги в роумінгу у більшості країн — працюють як завжди. Можуть бути тимчасово недоступними такі сервіси як поповнення або перевірка рахунку, замовлення додаткових послуг тощо. Більша частина з них працюватиме вже 3 жовтня, деякі — по закінченню робіт, з 6 жовтня.

Міжнародні дзвінки працюють на всі популярні напрямки, такі як Польща, Німеччина, Чехія, Італія, Франція, Молдова, США, Канада тощо. Можуть бути тимчасові обмеження лише на ті країни, які не користуються популярністю).

Ці обмеження триватимуть лише з вечора 30 вересня до 2 жовтня. З 3 жовтня все працюватиме як зазвичай. Якщо ж вам потрібно зателефонувати в країну, якої стосуються обмеження, радимо скористатися іншими доступними способами — наприклад, месенджерами.

Послуги в роумінгу працюють у всіх популярних країнах, де знаходяться українці:

  • У 30 країнах, де діє послуга Роумінг як вдома, а також в інших популярних напрямках все працює як завжди.
  • Лише у невеликій кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деяких інших країнах непопулярних напрямків роумінг може тимчасово не працювати. У період із вечора 30 вересня по 2 жовтня включно в цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, наприклад, месенджерами. Вже з 3 жовтня все знову працюватиме.

Після оновлення у вас будуть всі кошти та обсяг послуг, як до початку технічних робіт.

Саме так ми і стараємося робити, але на технічні роботи потрібно більше часу, ніж декілька годин. Ми подбали, щоб оновлення систем були майже непомітними для абонентів. Та перепрошуємо за тимчасові незручності, які могли виникнути.

З 30 вересня по 5 жовтня ми проводимо оновлення IT-систем для покращення їхньої роботи, щоб збільшити надійність телеком-інфраструктури Київстар, безпеку і захищеність систем компанії. Під час проведення робіт деякі сервіси можуть бути недоступні, зокрема перевірка і поповнення рахунку. Щоб уникнути складнощів з поповненням у цей період, ми рекомендуємо за потреби заздалегідь зробити оплату, щоб це не збігалося з датами оновлення IT-систем. Важливо: для розрахунків у безготівковий спосіб (банківські платежі) варто здійснити оплату до 28 вересня. Використовуйте для цього такі реквізити:

  • п/р UA333510050000026005325079000 в АТ "УкрСиббанк", м.Київ МФО 351005, ЄДРПОУ 21673832
  • п/р UA873808050000000026003707654 в АТ "Райффайзен Банк" МФО 380805, ЄДРПОУ 21673832

Інші види поповнення (готівка, банківська картка) будуть доступні до 22.00 30 вересня.

Так, ОТР паролі від банків та інших установ будуть приходити через SMS як зазвичай.

Так, Персональний Інтернет працюватиме як зазвичай. Зверніть увагу, що нові підключення не будуть доступними протягом певного часу.

Якщо ви подали заявку до 30 вересня, то новий тариф почне діяти у вас із 1 жовтня. Якщо заміна тарифу була платною, до 30 вересня відбудеться списання 35 гривень за заміну. Перевірити пакет послуг та стан рахунку ви зможете починаючи з 3 жовтня.

На час проведення робіт з оновлення IT-систем Київстар — з 18:00 30 вересня до 5 жовтня — на платформі ADWISOR недоступна можливість надсилати проморозсилки. Це тимчасове обмеження, ми намагатимемося відновити роботу сервісу якнайшвидше. А поки радимо вам запланувати проведення промокампанії до 30 вересня або вже після 5 жовтня.

Для частини корпоративних абонентів оновлення систем проводиться зокрема для оптимізації певних процесів у наданні послуг. Повний перелік змін доступний на цій сторінці, а також у документі.

Під час технічних робіт із 29 вересня по 5 жовтня виконання заявок на перенесення номерів до інших операторів призупинене. Це тимчасовий захід, скористатися послугою перенесення номера можна або до 29 вересня, або з 6 жовтня.

Це обмеження також пов’язане з оновленням IT-систем. Рекомендуємо повернутися до цього питання за місяць.

Це тимчасове обмеження, яке пов'язано із проведенням робіт з оновлення IT-систем Київстар. Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відновити роботу додатка.

Наразі технічна можливість підключати Персональний Інтернет новим клієнтам тимчасово недоступна. Ми оновлюємо деякі IT-cистеми і для налаштування роботи певних сервісів потрібен час. Ми повідомимо про відновлення технічної можливості підключення Персонального Інтернету додатково.

З 30 вересня платформа для керування M2M-SIM-картами Центр управління М2М закривається.

Щоб ви могли швидше обслуговувати ваші SIM-карти та контролювати трафік, який споживають ваші пристрої, ми пропонуємо перейти на зручну сучасну платформу Центр керування ІоТ від Cisco. Вона допоможе автоматизовано керувати великою кількістю M2М-карт. Якщо вам потрібна консультація щодо можливостей цієї платформи, ви можете звернутися до персонального менеджера або замовити консультацію на сайті.

Система працюватиме в оновленому вигляді та буде доступна лише координаторам. За її допомогою можна буде перевірити інформацію про особові рахунки та номери телефонів організації, витрати за номерами телефонів, підключення та відключення додаткових послуг (окрім заміни тарифного плану), можливість тимчасового закриття номера. Також можна буде переглядати рахунки-фактури та деталізовані рахунки, завантажувати їх у форматах PDF та СSV.