Чи можу я підключити Все разом, не змінюючи свій тариф мобільного зв’язку чи домашнього інтернету?

  • Ні, адже Все разом замінює тарифи на більш нові одразу для всіх ваших послуг: мобільного зв’язку, Домашнього Інтернету і ТБ. Абоненти передплати можуть підключити Все разом через Мій Київстар
  • Якщо ви користуєтеся тільки мобільним зв'язком або тільки Домашнім Інтернетом, вам потрібно буде відповідно підключити Домашній Інтернет або придбати стартовий пакет Київстар, а вже потім подати заявку, щоб змінити тариф на Все разом

Якщо у вас є запитання, заповніть заявку — ми вам зателефонуємо та допоможемо вибрати тариф. Контрактні абоненти можуть подати заявку на підключення в найближчому магазині Київстар, звернувшись з паспортом та ідентифікаційним кодом.

Які ще документи підходять